اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قائمشهر:

ردیف بودجه برای راهیان نور تعیین شود

امام جمعه قائمشهر خواستار تعیین ردیف اعتباری برای راهیان نور شد.

ردیف بودجه برای راهیان نور تعیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قائمشهر با اشاره به پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی را مخصوص ملت و حماسه اقتصادی را برای مسئولان دانست و تاکید کرد: افزایش تدبیر و خرد جمعی و پرهیز از خودکامگی راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی افزود: ملت بخشی از حماسه سیاسی را امسال، با حضور چشمگیر در کاروان‌های راهیان‌نور و اعزام به مشهد شهیدان نشان دادند.

معلمی خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها با هزینه شخصی و وسایل نقلیه شخصی در مناطق جنگی حاضر شدند به طوری که صحرای شلمچه تداعی صحرای منا و عرفات شده بود.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد وسوسه‌گر که اذعان می‌دارند این کاروانیان‌نور با هزینه دولت و شهرداری‌ها به مناطق جنگی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این مناطق جای تفریح نیست بلکه مکانی برای تحول اخلاقی و اعتقادی است برای جایی که جوانان متحول می‌شوند و اشک می‌ریزند چرا مسئولان بودجه و اعتبار نمی‌گذارند و اهمیت نمی‌دهند؟

خطیب جمعه قائمشهر افزود: اگر شهرداری‌ها یک درصد از بودجه عمرانی را به کارهای فرهنگی نظیر کاروان راهیان‌نور اختصاص دهند هزینه‌های شهرداری صرف امورات بی‌ثمر نمی‌شود.

وی انتخابات را نماد حرکت اسلامی و مظهر حماسه سیاسی ملت ایران دانست و  افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای تهدیدات دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

معلمی با اشاره به سخن رهبری در پاسخ به تهدید دشمن درباره بمباران مراکز هسته‌ای ایران که فرمودند: "اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد" تاکید کرد: در پی سخن رهبری فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کردند تنها راه نگه داشتن صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران دیپلماسی است و متعاقب این تهدید رهبری آمریکایی‌ها ناوشان را بیرون بردند چرا که می‌دانند حرف رهبری متین و محک است و پشتوانه سخنانش حمایت این ملت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازداشت چهار عضو شورای شهر قائمشهر اذعان داشت: همیشه دشمن در صدد تخریب و شایعه‌پراکنی است ملت باید هوشیار باشد و بداند که وقوع این حوادث نباید آنان را از رای دادن مایوس کند دشمن برای تخریب اذهان عمومی و کمرنگ کردن بازار انتخابات از هیچ کاری دست‌بردار نیست شاید کسی سهوا یا عمدا خلافی انجام داده باشد اما تعمیم دادن آن به دیگران به ضرر جامعه خواهد بود.

این عضو خبرگان رهبری افزود: شورا با رای مردم سرکار آمد کنار کشیدن از رای دادن کارها را رو به ‌راه نمی‌کند بلکه باید رای درست و هوشمندانه داد و اصلح را برگزید.

انتهای پیام/86008/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول