اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز خبر داد

افزایش چشمگیر تقاضا در البرز برای حضور در اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در نوروز امسال با افرایش قابل توجه مردم به ویژه جوانان البرزی برای حضور در اردوی راهیان نور روبه‌رو شدیم.

افزایش چشمگیر تقاضا در البرز برای حضور در اردوهای راهیان نور

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و اهداف هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین نیازهای ما است لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم در این مهم موفق باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با راه‌اندازی اردوهای راهیان نور و بازدید مردم از مناطق عملیاتی بخش مهمی از اهداف ما محقق شد و نوجوانان و جوانان امروز با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در نظر دارد تا این آرمان‌ها را بی‌اهمیت جلوه دهد افزود: دشمن با اقدامات گوناگون در نظر داشت تا اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را نادیده گرفته و با بی‌اهمیت جلوه دادن آن نوجوانان و جوانان امروز را نسبت به وظایف خود در قبال این اهداف گمراه کند.

ابراهیمی تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری با رها کردن مدرسه و دانشگاه در جبهه‌ها حاضر شدند و با در دست گرفتن سلاح به مبارزه با دشمن پرداختند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام هر چه در توان داشتند و با از خودگذشتگی و ایثار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و با تکیه بر خداوند و اعتقادات خود موفق شدند در این جنگ هشت ساله پیروز شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز نیز نوبت نوجوانان و جوانان است تا وظایف خود را در قبال شهدا و رزمندگان و جانبازان و آزادگان نشان دهند، افزود: نسل امروز می‌تواند با سلاح قلم و علم خود به مبارزه با دشمن برود و پیروز میدان باشد.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم و به ویژه نسل جوان این استان برای حضور در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح ویژه نوروزی، تا کنون هشت هزار و 500 نفر از مردم این استان در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور دیدن کرده‌اند.

ابراهیمی گفت: این زایران از یادمان شهدای فتح المبین، دهلاویه، اسکندرلو، هویزه، طلاییه، فکه و شملچه دیدن کردند.

به گفته وی این طرح تا پایان فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول