اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمره صدا و سیمای قزوین در راهیان نور

صدا و سیمای مرکز قزوین امسال همپا با زائران راهیان نور در سرزمین‌های نور حضور یافت و توانست عملکرد مطلوبی را در این زمینه بر جای بگذارد.

نمره صدا و سیمای قزوین در راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با آغاز اردوهای راهیان نور در استان قزوین و شور نواحی مقاومت سپاه استان قزوین، در بخش خبری نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

در صدا و سیمای استان قزوین، گزارش‌های خبری شبکه قزوین با همکاری روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) تهیه و در بخش‌های خبری صدا و سیمای مرکز قزوین به روی آنتن رفت.

برنامه‌های تولیدی مطلوبی نیز از مناطق عملیاتی جنوب کشور تهیه و در سیمای قزوین به نمایش درآمد.

سیدحسن حسینی از گزارشگران حاضر در این مناطق می‌گوید: 12 گزارش خبری از پنجم فروردین در دو بخش خبری ساعت 20:00 و 22:15 به روی آنتن رفت که این برنامه‌ها از ابتدای نوروز تا 16 فروردین ادامه داشت.

همچنین امسال در بخش برنامه‌های تولیدی هر شب 15 دقیقه برنامه تولیدی با عنوان راهیان نور، سرزمین مشق از ساعت 22:00 از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین برای عموم مردم به نمایش درمی‌آمد.

رادیو نیز فعالیت خوبی در عرصه راهیان نور داشت و توانست گزارش‌های جالبی را از سرزمین نور به سمع شنوندگان برساند.

رادیو قزوین روزانه ارتباط مستقیم تلفنی با خبرنگار صدا و سیما برقرار می‌کرد.

خبرگزاری فارس استان قزوین نیز با اعزام خبرنگار به این مناطق توانست بیش از 200 خبر مرتبط با راهیان نور را در این ایام تولید کند.

بی‌تردید حضور خبرنگاران رسانه‌ها در سرزمین‌های نور از دو بعد خودسازی خبرنگاران و انتقال فضای معنوی این مناطق به داخل شهرها مؤثر خواهد بود.

در این روزها که هم‌زمان با به شهادت رسیدن سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی شده است بد نیست تا تأثیر پوشش خبری راهیان نور و گنجینه دفاع مقدس از سوی رسانه‌های کم‌کار در این زمینه مورد بازنگری قرار گیرد.

قطعا صدا و سیمای مرکز قزوین در این زمینه و همچنین همکاری در زمینه گروه تلویزیونی بسیج می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها و رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول