اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

راهیان نور به فرهنگی عمومی تبدیل شده است / افزایش چشم‌گیر حضور خودروهای شخصی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی به فرهنگی عمومی تبدیل شده است.

راهیان نور به فرهنگی عمومی تبدیل شده است / افزایش چشم‌گیر حضور خودروهای شخصی

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی امسال شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان و به ویژه شلمچه بودیم.

وی افزود: زائران سرزمین‌های نور در این مدت به دو شکل سازمان یافته در قالب کاروان و همچنین خودجوش و به وسیله خودروهای شخصی به مناطق اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امسال حضور زائران در مناطق عملیاتی افزایش چشم‌گیر حضور خودجوش مردم در این مناطق بود.

فرهانیان تصریح کرد: در این راستا زائران بسیاری به وسیله خودروهای شخصی خود در این مناطق حضور یافتند و سال جدید را با یاد شهدای دفاع مقدس آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور خیل عظیم زائران در شلمچه بودیم به گونه‌ای در برخی ایام میزان حضور زائران در این منطقه به بیش از 40 هزار نفر می‌رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که قبل از سال انجام شد پیش‌بینی افزایش 40 درصد حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی می‌شد که با توجه به روند حضور زائران در طول این مدت شاهد تحقق این میزان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: این حضور پرشور مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان می‌دهد که راهیان نور و حضور در سرزمین‌های نور به یک فرهنگ عمومی برای مردم ایران تبدیل شده است و مردم خود را از نقاط دور و نزدیک برای زیارت قبور مطهر شهدای دوران دفاع مقدس و بازدید از محل رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام به این مناطق می‌رسانند.

انتهای پیام/72008/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول