اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

دشمن به دنبال زیر سوال بردن اردوهای راهیان نور است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن به طریق مختلف سعی دارد اردوهای راهیان نور که باعث بیمه شدن کشور و جوانان این مرز و بوم است را زیر سوال ببرد.

دشمن به دنبال زیر سوال بردن اردوهای راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد فریدونی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی راهیان نور استان بوشهر گفت: راهیان نور، گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در کشوری است که دشمنان آن با تمام توان آمده‌اند که به هر نحو این فرهنگ غنی اسلامی و این گذشته سراسر افتخار را از بین ببرند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به توطئه‌های کنونی دشمن در خصوص راهیان نور اشاره کرد و افزود: امروز با بزرگ جلوه دادن بعضی اتفاقات و صدمات به وجود آمده در اردوهای راهیان نور سعی دارند این حرکت بزرگ فرهنگی را که باعث بیمه شدن کشور و جوانان این مرز و بوم است را زیر سؤال ببرند.

این مسئول افزود: این خود مشخص می‌کند که دشمن به خوبی این اردوها را شناخته و تأثیرات آن را می‌داند و به همین دلیل است که سعی در کم رنگ کردن و بی اثر کردن تاثیرات معنوی آن دارد.

فریدونی به اقدامات کمیته اطلاع رسانی در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ خبری و اطلاع رسانی شامل یک خبرنگار، عکاس و فیلمبردار به همراه تمام کاروان‌ها در جهت به تصویر کشیدن جلوه‌های زیبا و ماندگار اعزام کاروان‌ها و حضور آنها در مناطق عملیاتی، اعزام اکیپ‌های مستندساز، تهیه گزارش‌های خبری، یادداشت، تهیه ویژه نامه راهیان نور به صورت روزانه و توزیع در بین زائرین و مسئولین از جمله این اقدامات است.

وی انجام مصاحبه‌های خبری و رادیویی در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، ساخت یک ویژه برنامه رادیویی به صورت روتین در ایام راهیان نور و یک ویژه برنامه تلویزیونی و همچنین اعزام گروه تلویزیونی سپاه امام صادق(ع) به مناطق عملیاتی برای ساخت مستند تلویزیونی را از دیگر اقدامات این کمیته دانست.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: تهیه و ساخت بیش از 160 خبر و گزارش تولیدی از راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و مردمی از دیگر اقداماتی است که در فضای مجازی استان و کشور انعکاس یافت.

این مسئول متذکر شد: با توجه به اینکه اردوهای راهیان نور در استان بوشهر در بخش راهیان نور جنوب و دریا (جزیره خارگ) صورت می‌پذیرد، طوری برنامه ریزی شد که پوشش رسانه‌ای مطلوبی از برنامه‌های مختلف فرهنگی در دو بخش خشکی و دریا به عمل آید.

فریدونی در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری موفق اردوهای راهیان نور جنوب و دریایی ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آتی بتوانیم از این گنجی که در دست ماست استفاده فرهنگی بیش از پیش را در جهت مقابله با هجمه‌های بی امان و گسترده دشمنان نظام اسلامی ببریم.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول