اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر راهیان نور سپاه شهرستان نور خبر داد

از سرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور از تیرماه

دبیر ستاد راهیان نور سپاه شهرستان نور گفت: با تدابیر اندیشیده شده، راهیان نور فقط به اسفند و فروردین محدود نشد بلکه در طول سال انجام و از تیر ماه نیز کاروان‌های راهیان نور به شمال‌غرب اعزام می‌شوند.

از سرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور از تیرماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی بعدازظهر امروز در جلسه پایانی ستاد راهیان نور نوروز 92 بیان داشت: به رغم اینکه تلاش برای کیفیت بخشی در اعزام راهیان نور هر سال بیشتر از گذشته انجام می‌گیرد، عدم تامین بودجه مورد نیاز تعداد اعزام را از نظر کمی به شدت کاهش می‌دهد.

وی ابراز داشت: در سال‌های گذشته بیش از سهم ابلاغی اعزام داشتیم اما امسال به‌ سبب عدم تامین بودجه از سوی مسئولان پشتیبانی ستاد راهیان نور با توجه به ابلاغ سهمیه یک‌هزار و 240 نفری توانستیم با محدودیت مالی موجود فقط 513 نفر را اعزام کنیم و این در حالی بود که استعداد داوطلبان اعزام و ثبت نام‌شده‌ها بیش از سقف ابلاغی بود.

 

دبیر ستاد راهیان نور سپاه ناحیه نور افزود: از مجموع اعزام شده‌ها 267 نفر برادر و 245 نفر خواهر بودند که با 10دستگاه اتوبوس و هزینه حدود 57 میلیون تومانی توفیق زیارت پیدا کردند.

این مسئول اذعان داشت: حدود 22 میلیون از کل هزینه را خود زائران تقبل کردند، بخشی هم از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌ها تامین شد و تاکنون فقط حدود مبلغ 10 میلیون تومان را ستاد پشتیبانی شهرستان تقبل کرده که تاکنون پرداخت نشده است.

 

پولادی با اشاره به تاثیرگذاری اعزام راهیان نور و تغییرات اساسی که در برخی افراد ایجاد می‌شود، ابراز داشت: با تدابیر اندیشیده شده، راهیان نور فقط به اسفند و فروردین محدود نشد بلکه در طول سال انجام و از تیر ماه نیز کاروان‌های راهیان نور به شمال‌غرب اعزام می‌شوند.

 

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه نور نیز با تشکر از دست‌اندرکاران راهیان نور بیان داشت: راهیان نور تدبیر مقام معظم رهبری بوده و از امور مهمی است که باید فرهنگ آن در محافل و مجالس مورد توجه قرار گیرد.

 حسین محمودی ابراز داشت: زنده نگه داشتن نام شهدا و ارزش‌های اسلامی انقلابی کمتر از شهادت نیست و اجر و پاداش گرانبهایی را نزد خداوند دارا است و فعالان راهیان نور باید به خود ببالند چون این توفیق نصیب آنها شده است.

انتهای پیام/86023/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول