اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی خبر داد

توزیع 385 هزار اصله نهال رایگان در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی مسئله حیاتی برای جامعه است، گفت: در هفته منابع طبیعی 385 هزار اصله نهال رایگان در استان توزیع می‌شود.

توزیع 385 هزار اصله نهال رایگان در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب‌الله شریفی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: هفته منابع طبیعی از 15 اسفند‌ماه تا 21 اسفند‌ماه است.

وی با توجه به شعار سال 91 مبنی بر تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ملی گفت: شعار امسال منابع طبیعی نیز منابع طبیعی و سرمایه ملی است که سنخیت فراوانی با شعار سال دارد.

 

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی به برنامه‌های هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: جشن درختکاری در محل صدا و سیمای خراسان جنوبی با حضور استاندار و امام جمعه و همچنین جشن درختکاری در شهرستان‌ها با حضور مسئولان شهرستانی انجام می‌شود.

شریفی ادامه داد: تقدیر از نمونه‌های منابع طبیعی و اعطای طرح‌های مرتع‌داری به ذینفعان، نواختن زنگ طبیعت، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، بازدید از خانواده‌های شهدا و غرس نهال در منزل شهدا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان منابع طبیعی و حضور کارکنان منابع طبیعی در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی به توزیع نهال رایگان در سطح استان اشاره و اضافه کرد: توزیع رایگان 385 هزار اصله نهال در این استان نیز از برنامه‌های دیگر منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی، بازدید و افتتاح پروژه‌ها، کاشت نهال و درختکاری در زندان و بقاع متبرکه و برگزاری نقاشی توسط پروژه RFLDL در شهرستان سرایان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

افتتاح پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در خوسف

شریفی، اهدای خون را یکی از سنت‌های حسنه دانست و گفت: کارکنان منابع طبیعی هر ساله به نیازمندان خون اهدا می‌کنند و این برنامه در هفته منابع طبیعی نیز برگزار و انجام می‌شود.

این مسئول از افتتاح پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در شهرستان تازه تاسیس خوسف خبر داد و خاطر نشان کرد: عملیات بیولوژیک(کاشت بوته) و عملیات بیابان‌زدایی (کاشت طاق و قیچ)، مسابقات ورزشی و دیدار با قضات و مسئولان استانی در این هفته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/69008/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول