اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی خراسان‌جنوبی خبر داد

آمادگی منابع طبیعی خراسان‌جنوبی در خدمات‌دهی به موقوفات

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی خراسان جنوبی در خدمات دهی به موقوفات و بقاع متبرکه استان اعلام آمادگی کرد.

آمادگی منابع طبیعی خراسان‌جنوبی در خدمات‌دهی به موقوفات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حبیب‌الله شریفی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی مطلوب و واقعی در عرصه موقوفات می‌تواند بسیاری از مسائل پیش روی اداره اوقاف را حل کند.

وی افزود: وظیفه همه ارگان‌ها و نهادها همکاری با مجموعه اوقاف است چرا که مجموعه اوقاف متعلق به همه مردم است و در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) گام بر می‌دارد.

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: اداره کل منابع طبیعی از سویی می‌تواند در باب توسعه حریم امن امامزادگان استان به اوقاف کمک کرده و زمین‌هایی را در راستای توسعه حرم امامزادگان به اداره کل اوقاف استان تقدیم کند.

شریفی با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: از برنامه‌های این اداره کل در هفته منابع طبیعی درختکاری در جوار امن امامزادگان است که با هماهنگی و توافق صورت گرفته یک روز از هفته منابع طبیعی به بقاع متبرکه اختصاص دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه منابع طبیعی استان گفت: مجموعه اوقاف مجموعه‌ای است که در راستای احیای موقوفات و عمران و آبادانی بقاع متبرکه گام بر می‌دارد.

حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی افزود: سرمایه‌گذاری موقوفات و عمران موقوفات مخروبه از اولویت‌های این اداره کل است چرا که تا عین موقوفه حفظ نشود اجرای نیت واقف با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول