اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح پروژه‌های هفته دولت

7500 نفر در منابع طبیعی خراسان جنوبی مشغول به کار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این مجموعه امکان اشتغال برای 7 هزار و 500 نفر فراهم می‌شود.

7500 نفر در منابع طبیعی خراسان جنوبی مشغول به کار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب‌الله شریفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های این مجموعه در هفته دولت پرداخت.

وی اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری، 26 پروژه در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی و کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در این پروژه‌ها برای 7 هزار و 514 نفر روز فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

شریفی اظهار کرد: با افتتاح 26 پروژه این مجموعه در هفته دولت، 8 هزار و 158 خانوار می‌توانند از این پروژه‌ها بهره‌مند ‌شوند.

وی اعتبار اجرای این پروژه‌ها را بیش از 11 میلیارد و 426 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: 5 میلیارد و 441 میلیون ریال از اعتبار هزینه شده از محل منابع استانی و 5 میلیارد و 985 میلیون ریال از محل سایر اعتبارات تامین شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی آبخیزداری، کنترل و بهره‌برداری از سیلاب، جنگل‌کاری، توسعه درختکاری و فضای سبز در مناطق جنگلی، تجهیز امکانات و زیربناهای تاریخی و گردشگری، حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، مدیریت مراتع، عملیات بیولوژیکی بیابان‌زدایی و پروژه‌های بیابان‌زدایی را از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال عنوان کرد.

شریفی یادآور شد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بیرجند، قاین، نهبندان، سربیشه، سرایان، درمیان و بشرویه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه‌های بیابان‌زدایی استان نیازمند هزینه زیادی است که در صورت تامین اعتبارات لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول