اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی خبر داد:

طرح احیای اراضی جنگلی نیازمند 11 میلیون دلار اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به طرح احیای اراضی جنگلی گفت: این طرح نیازمند 11 میلیون دلار اعتبار است.

طرح احیای اراضی جنگلی نیازمند 11 میلیون دلار اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، حبیب‌الله شریفی در جلسه احیای اراضی جنگلی و زمین‌های تخریب شده در شهرستان سرایان اظهار داشت: 65 درصد حجم اجرای طرح احیای اراضی جنگلی در استان کرمان و 35 درصد در استان خراسان جنوبی است که ظرف مدت پنج سال اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به روند اجرای طرح بین‌المللی احیای اراضی جنگلی و زمین‌های تخریب شده و مشکلات به وجود آمده در راستای این طرح گفت: این طرح از طرح‌های مصوب شده است که در 163 هزار هکتار از اراضی شهرستان سرایان و با مشارکت جف، فائو و جمهوری اسلامی ایران اجرا خواهد شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را احیای اراضی و جنگل‌ها عنوان کرد.
شریفی گفت: این طرح در راستای طرح بیابان‌زدایی و در راستای نیل به کشاورزی پایدار است که با اجرای آن سطح بهره‌وری و امنیت غذایی افزایش خواهد داشت.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اعتبار اجرای این طرح را 11 میلیون دلار عنوان کرد.
محمدعلی مهدی‌نژاد، فرماندار سرایان نیز در این جلسه با اشاره به اثرات اجرای این طرح بزرگ در منطقه گفت: همکاری در راستای اجرای این طرح در سطح بسیار بالایی است که وظیفه همه این است که در اجرای این طرح بیشتر از گذشته تلاش کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول