اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به منابع طبیعی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از اختصاص اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به منابع طبیعی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب‌الله شریفی ظهر امروز در جمع مسئولان بخش کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به منابع طبیعی استان در راستای اجرای 233 پروژه هزینه می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها در قالب آبخیزداری، منابع طبیعی و احیای مراتع است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات استانی، ملی و خشکسالی تأمین می‌شود، افزود: در حال حاضر دو پروژه بین‌المللی در بخش منابع طبیعی استان در حال اجراست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی یادآور شد: اجرای طرح بیوگاز در پروژه ترسیب کربن سربیشه نیز از دیگر طرح‌های مهم در سال جاری به شمار می‌رود.

شریفی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در سال جاری تصریح کرد: بهره‌برداری از 31 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری از اهم برنامه‌های این نهاد در هفته جهاد کشاورزی است.

وی گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی نیز با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی استان گفت: در سال گذشته 46 هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 701 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

علی دشت بیاضی افزود: همچنین در سال جاری 6 هزار و 854 فقره تسهیلات به مبلغ 61 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد مصارف بانک به عنوان تسهیلات پرداخت می‌شود، یادآور شد: از جایی که پرداخت تسهیلات از محل وصول مطالبات تامین می‌شد، برای ادامه روند این مهم منابع باید در بانک تأمین شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی وصول مطالبات از کشاورزان را یک معضل دانست و یادآور شد: در این راستا تجهیز منابع و سپرده‌های مردمی نیز باید انجام شود.

انتهای پیام/ش20/پ300

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول