اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

وجود 500 ورزشکار معلول در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 500 ورزشکار معلول در استان زنجان وجود دارد.

وجود 500 ورزشکار معلول در استان زنجان

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: درخشش معلولان در حوزه ورزش به روشنی دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه 500 ورزشکار معلول در 18 رشته مختلف در استان زنجان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در 9 رشته ورزشی این ورزشکاران در سطح نخست کشوری قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: ورزشکاران معلول استان زنجان در پنج رشته ورزشی نیز در سطح آسیا و جهان موفق به کسب عناوین برتر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای ورزشکاران معلول بسیار پرهزینه است، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های مختلف تاکنون ورزشکاران با مشکلی مواجه نبوده‌اند.

رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیئت‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره نیز فعال شده‌اند، ادامه داد: ورزشکاران معلول به صورت رایگان از امکانات استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه مسکن معلولان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، یادآور شد: این واحدها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم تا سال آینده این واحدها به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران معلول استان زنجان قابلیت و توانایی حضور در برخی از رشته‌های ورزشی را در مسابقات لیگ برتر دارند، تصریح کرد: این ورزشکاران می‌توانند در قالب تیم بهزیستی در مسابقات حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ورزشکاران معلول استان زنجان در سطح آسیا قهرمان رشته بوچیا شده است، یادآور شد: رسیدگی به امور معلولان برای همه مسئولان وظیفه مهمی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول