اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران / قدردانی از پریچهره در آینده

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با حکم وزیر ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را معارفه کرد.

معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران / قدردانی از پریچهره در آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز با حضور معاون امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران معرفی شد.

در این مراسم از زحمات بیش از 5 ساله نصرالله پریچهره قدردانی و حکم احمد سعادتمند از سوی مسئولان وزارت ورزش به وی اهدا شد.

در این نشست در حالی سعادتمند دهمین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران معارفه شد که قرار است مراسم رسمی‌تری با حضور استاندار مازندران و مسئولانی از وزارت ورزش و جوانان در سالن معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران طی اواخر هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده برگزار شود.

در این نشست، سید غلامرضا رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن به نمایندگی از رؤسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های مازندران و محمد سبحانی نیز به نمایندگی از رؤسای هیئت‌های ورزشی از زحمات پریچهره قدردانی کردند و برای سعادتمند آرزوی موفقیت کردند.

نصرالله پریچهره که به گفته معاون وزیر ورزش و جوانان پس از این مسئولیت قرار است در مدیریت ستادی از وی بکارگیری شود در مراسم تودیع خود به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مراسم اصلی تودیع و معارفه این جایگاه با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود.

وی فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان در دوره مدیریتی‌ خود را در زمینه‌های عمرانی، قهرمانی، همگانی و .... برشمرد و خاطر نشان کرد: کسب کرسی‌های فدراسیون نیز از تاکیدات اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

پریچهره با اعلام اینکه مازندران در 35 رشته ورزشی میدان‌دار کشور و آسیا است تصریح کرد: در طی سال‌های گذشته یک هزار و 850 شورای ورزشی در روستاهای مازندران تاسیس شده است.

وی با اعلام اینکه آمادگی دارد برای ارتقای ورزش مازندران به مدیرکل جدید ورزش و جوانان کمک کند، تصریح کرد: مازندران سرآمد ورزش کشور است.

احمد سعادتمند مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست به مسئولان وزارت ورزش قول داد تا ماهانه پیشنهادهای ارتقای ورزش مازندران را با وزارت ورزش در میان بگذارد.

وی گفت: سعی می‌کنم با همکاری همکاران اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مراسمی برای قدردانی ویژه از نصرالله پریچهره مدیرکل سابق ورزش و جوانان که بیش از 5 سال سکاندار این مسئولیت بوده است برگزار کنیم.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول