اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار:

مجلس برای پروژه‌‌های نیمه‌کاره ورزشی تصمیم اصولی بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار گفت: در حال حاضر وزارت ورزش در تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره با کمبود اعتبار مواجه است که باید هر چه سریع‌تر مجلس در این باره تصمیم اصولی بگیرد.

مجلس برای پروژه‌‌های نیمه‌کاره ورزشی تصمیم اصولی بگیرد

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از حضور 16 ورزشکار مازندرانی در المپیک و پارالمپیک 2012 لندن از مازندران خبر داد و اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی برای چهار سال آینده طوری باشد که تعداد ورزشکاران مازندرانی در المپیک 2016 افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار گفت: در حال حاضر وزارت ورزش در تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره با کمبود اعتبار و بودجه ورزشی مواجه است که باید هر چه سریع‌تر مجلس در این باره تصمیم اصولی بگیرد.

دلیلی درباره موفقیت ورزشکاران جویباری ابراز داشت:  موفقیت‌های ورزشکاران جویباری در مسابقات مهم برون مرزی و درون مرزی بر هیچ کس پوشیده نیست و همچنان شاهد درخشش ورزشکاران جویباری در رقابت‌های مهم کشوری و بین‌المللی هستیم.

وی از حضور بیش از 10 ورزشکار جویباری در اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و افزود: در المپیک 2012 لندن شهرستان کوچک جویبار با داشتن سه ورزشکار به عنوان شهر المپیکی شهرت گرفت.

انتهای پیام/86005/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول