اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش لامرد:

بانوان ورزشکار ایرانی ارزش‌های اسلامی را پاس می‌دارند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد گفت: ارزش‌های اسلامی و رعایت حجاب توسط بانوان ورزشکار کشورمان در صحنه‌های مختلف بین‌المللی حفظ و پاس داشته می‌شود.

بانوان ورزشکار ایرانی ارزش‌های اسلامی را پاس می‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ابراهیم صفری صبح امروز در مراسم تجلیل از سیده‌ زهرا احمدی‌زاده که توانست در مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود طی سخنانی اظهار داشت: آنچه که امروز مهم و ارزشمند است در مرحله نخست حفظ حجاب اسلامی توسط بانوان ورزشکار ما بوده که در صحنه‌های مختلف بین‌المللی نمایان شده است.

وی افزود: سیده زهرا احمدی‌زاده امروز نیز یکی از این بانوان ورزشکار است که مایه سرافرازی و افتخار کشورمان به حساب می‌آید.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد با بیان اینکه گام‌های ارزشمندی توسط این بانوی نوجوان ورزشکار لامردی در چند سال گذشته برداشته شده است گفت: امیدواریم این بانوی ورزشکار دانش‌آموز لامردی بتواند به عنوان یک الگو در دو صحنه‌ مهم علمی و ورزشی برای تمام دانش‌آموزان دختر لامردی قلمداد شود.

در ادامه این مراسم نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد نیز بیان کرد: کسب عنوان بهترین بازیکن بانوی نوجوان فوتبال آسیا توسط سیده زهرا احمدی زاده که از خانواده سادات بزرگوار شهر لامرد است، افتخار بزرگ و ارزشمندی برای این شهر محسوب می‌شود.

مصطفی نیدانی ادامه داد: آنچه امروز مهم است حضور این بانوی ورزشکار لامردی با حجاب اسلامی در مقاطع مختلف بین‌المللی بوده و امیدواریم در تمام مقاطع  مختلف ورزشی حافظ ارزش‌های اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه انجام سه اصل مهم تحصیل، تهذیب و ورزش توسط جوانان از خواسته‌های اساسی رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: به طور یقین سیده زهرا احمدی‌زاده می‌تواند پاسدار و پرچمدار این سه اصل مهم بین تمام بانوان ورزشکار لامردی باشد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول