اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل:

ورزش پایه از نامهربانی‌ها رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل گفت: همچنان ورزش استان اردبیل از نگاه نامهربانانه به ورزش پایه رنج می‌برد.

ورزش پایه از نامهربانی‌ها رنج می‌برد

بهروز ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تیم نونهالان شهرداری اردبیل از سال گذشته فعالیت خود را در لیگ آغاز کرده و ما در نیم فصل رقابت‌های کشوری توانستیم با پنج گل، یک مساوی و یک باخت با 16 امتیاز قهرمان نیم فصل رقابت‌های کشور باشیم.

وی با بیان اینکه تیم نونهالان اردبیل مسابقات با کیفیتی را با رقبا انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما با همراهی کادر فنی و همت و درایت اعضای تیم و بازیکنان سعی می‌کنیم بازی‌های دلچسب و روانی را برای علاقمندان به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل به حمایت مسئولان شهرداری اردبیل به ویژه مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اشاره کرد و یادآور شد:‌ ما در یک حرکت مثبت در تلاش هستیم تا با رفع نواقص و کوتاهی‌ها به سمتی حرکت کنیم تا تیم در نیم فصل دوم نیز بتواند همچون بردهای شیرین نیم فصل اول موفق عمل کرده و روند صعودی‌اش را ادامه دهد.

ایرانی به برگزاری مسابقات در ورزشگاه علی دایی و امکان حاضر نشدن تماشاگران بی‌شمار اشاره کرد و گفت: آنچه که در این زمینه مهم به نظر می‌رسد اینکه باید این بازی‌ها در ورزشگاه تختی و محدوده شهری صورت گیرد تا بتوانیم حضور علاقمندان بیشتری را در ورزشگاه‌ها شاهد باشیم.

این مسئول به وضعیت نامناسب رختکن، سالن و فضای ورزشگاه علی دایی با قطع برق مکرر اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: اصلاً ورزشگاه علی دایی مناسب بازی نیست و ما از مسئولان امر خواسته‌ایم زمینه انتقال برگزاری بازی‌های تیم ما را به ورزشگاه تختی فراهم آورند چرا که نماینده فدراسیون فوتبال نیز از وضعیت ورزشگاه دایی بسیار نگران و نسبت به این اوضاع شاکی است.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل به تعطیلی پایگاه‌های مختلف استعدادیابی در رده‌های پایه و رشته‌های پر‌طرفداری همچون کشتی و فوتبال اشاره کرد و افزود: ما با تعطیلی این پایگاه‌ها و مشکلاتی که در این زمینه داریم نمی‌توانیم اهدافمان را محقق کنیم.

ایرانی تصریح کرد: تا زمانی که تیم پایه شکل نگرفته باشد امکان تزریق بازیکن به رده‌های بزرگسالان وجود ندارد و قطعاً ما در ورزش خود در جا خواهیم زد.

وی با اعلام اینکه در رسیدن به موفقیت به همراهی کادر فنی دلسوز،‌ بازیکنان پر‌تلاش و همچنین هدف‌گذاری صحیح نیاز داریم، ادامه داد: در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل با حمایت مدیرعامل این سازمان توجه جدی به تیم‌های پایه و ساختار آینده فوتبال این باشگاه صورت گرفته به طوری که در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شاهد رقابت تیم‌های این باشگاه فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و کشوری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی مسئولان استان پایگاه استعدادیابی در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال راه‌اندازی شود تا بتوانیم بستر توسعه روز‌افزون و مستمری را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول