اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 10 هکتار

سالن بزرگ ورزشی شهرک صنعتی شیراز احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از احداث سالن ورزشی چندمنظوره در زمینی به مساحت 10 هکتار در شهرک بزرگ صنعتی شیراز خبر داد.

سالن بزرگ ورزشی شهرک صنعتی شیراز احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت پور در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اهمیت ورزش در تندرستی و سلامتی جامعه اظهار داشت: پرداختن به این موضوع به ویژه بخش صنعت و واحدهای صنعتی تاثیرات بسیار مناسبی در ارتقای کارایی،‌ بهره‌وری و افزایش راندمان کار واحدهای صنعتی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه پرداختن ورزش و توسعه مسائل ورزشی در سطح شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گام‌های موثری برداشته شده است گفت: برای توسعه امور ورزشی در سطح کارکنان و نیز واحدهای صنعتی برنامه‌هایی در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به فعالیت باشگاه ورزشی شرکت شهرک‌های صنعتی در دو بخش ورزش قهرمانی و همگانی اضافه کرد: هم‌اکنون در پنج رشته ورزشی به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های ورزشی کارکنان انجام و تاکنون تعدادی مقام‌های استانی و کشوری توسط کارکنان این شرکت کسب شده است.

وی در ادامه بر تعامل مجموعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به منظور بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های صنعتی برای توسعه ورزش بین شاغلان واحدها و نیز حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی این استان در مسابقات کشوری و نقش آنها به صورت اسپانسر در حمایت از تیم‌های این استان در لیگ‌های کشوری تاکید کرد و گفت: در این زمینه با مذاکره و رایزنی با برخی واحدهای صنعتی مطرح زمینه حمایت آنها از تیم‌های ورزشی این استان فراهم شده است.

صداقت پور ادامه داد: معتقدیم هنوز در این زمینه جای کار بیشتر دارد و باید با اتخاذ سیاست‌های حمایتی،‌ زمینه حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی این استان بیشتر فراهم شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در این زمینه آمادگی همکاری کامل با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان برای فراهم آوردن زمینه حمایت بیشتر واحدهای صنعتی از تیم‌های ورزشی این استان هستیم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور صنایع به عنوان حامیان ورزش این استان می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ورزش حرفه‌ای فارس ایفا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از برگزاری نخستین همایش تقدیر از واحدهای صنعتی حامی ورزش خبر داد و بیان کرد: این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی نیز به صورت متمرکز در بخش ورزش حرفه‌ای این استان ورود پیدا کرده‌اند گفت:‌ برخی از واحدهای صنعتی فارس دارای امکانات و سالن‌های ورزشی هستند که این موضوع نیز ظرفیت مناسبی است که در این بخش ایجاد شده است.

صداقت پور همچنین با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور با بیش از 800 واحد صنعتی فعال و 12 هزار شاغل در واحدهای صنعتی،‌ سالن ورزشی چندمنظوره در مرحله ساخت و ساز قرار دارد اظهار داشت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 10 هکتار در حال ساخت است و کار اسکلت آن با هزینه 2.5 میلیارد ریال به پایان رسیده و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم که در این زمینه باید از ظرفیت‌های قانونی برای تامین اعتبارات استفاده شود.

وی افزود: آمادگی واگذاری امور بهره‌برداری این سالن ورزشی به بخش خصوصی نیز هستیم.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول