اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی مازندران خبر داد

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی اتومبیلرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران از حضور 12 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: در این اردو 10 ورزشکار در اردوی تیم ملی اتومبیلرانی و دو ورزشکار نیز در اردوی موتورسواری حضور دارند.

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی اتومبیلرانی

علیرضا یگانگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: به منظور ارج نهادن به برترین‌های ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی استان که موفق به کسب مدال برون مرزی و دورن مرزی شدند در حضور مدیران کل سابق و کنونی ورزش و جوانان مازندران تجلیل می‌شوند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران گفت: این مراسم امروز سه‌شنبه در بابلسر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: سعادتمند خود از معاونین پریچهره بوده و به خوبی از وضعیت ورزش استان اطلاع کافی دارند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران ابراز داشت: در طول مدیریت پریچهره بر ورزش مازندران تحولات خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی صورت گرفت که امیدواریم با توجه به شناختی که از سعادتمند داریم، ادامه‌دهنده راه او باشد.

یگانگی تصریح کرد: مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان از کارشناسان خوب ورزش استان محسوب می‌شود که تجربه کارایی در معاونت فنی و همچنین مدیرعاملی باشگاه بزرگ نساجی مازندران را در سابقه ورزشی خود دارند.

وی از کسب سه مدال طلا و برنز توسط ملی‌پوشان مازندرانی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن خبر داد و یادآور شد: موفقیت ورزشکاران مازندرانی با تلاش رؤسای هیئت‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران از حضور 12 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: در این اردو 10 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی اتومبیلرانی و دو ورزشکار نیز در اردوی تیم ملی موتورسواری حضور دارند.

یگانگی در پایان خاطر نشان کرد: هیئت ساری از بهترین هیئت ورزشی استان است زیرا هر 10 ورزشکار ملی‌پوش در اردوی تیم ملی اتومبیلرانی از ساری هستند.

انتهای پیام/86005/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول