اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

پروژه‌های ورزشی بویین زهرا به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا از بهره‌برداری چند پروژه‌ ورزشی در این شهرستان خبر داد.

پروژه‌های ورزشی بویین زهرا به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به جایگاه ویژه این شهرستان در حوزه ورزش اظهار داشت: توسعه سالن‌های ورزشی، افزایش سرانه ورزشی برای جوانان و اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزشی از اقدامات خوب و تأثیرگذاری بوده است که تاکنون در این شهرستان به انجام رسیده است.

فرماندار بویین زهرا افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی بویین زهرا این نوید را می‌دهد که این شهرستان در بخش ورزش در حال رشد بوده و در این راستا حمایت‌های بیشتر مسئولان مورد توجه قرار دارد.

وی عنوان کرد: برپایی همایش‌های مختلف ورزشی، بازدید‌های مداوم از سالن‌های ورزشی و دیدار‌های متنوع با قشر‌های ورزشکار و صاحب‌ مقام در رشته‌های ورزشی نیز از برنامه‌های فرمانداری بویین زهرا در عرصه حمایت از چهره‌های ورزشی است.

احمدی خاطرنشان کرد: اشاعه امر مهم و تأثیرگذار ورزش بین شهروندان و به ویژه بین جوانان از دغدغه‌های اصلی دولت و کارگزاران نظام اسلامی تاکنون بوده و تلاش‌های زیادی نیز در این عرصه صورت گرفته است.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول