اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

رئیس جمهور از ورزشگاه نقش جهان و مترو اصفهان بازدید می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با تشریح جزئیات سفر روز سه‌شنبه از بازدید رئیس جمهور از پروژه‌های ورزشگاه 70 هزار نفری نقش جهان و متروی اصفهان خبر داد.

رئیس جمهور از ورزشگاه نقش جهان و مترو اصفهان بازدید می‌کند

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های ورزشگاه 70 هزار نفری و مترو اصفهان که از مهم‌ترین پروژه‌های مهر ماندگار استان اصفهان به شمار می‌روند با حضور رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفته و دستورات مساعد برای حل مشکلات آن صادر می‌شود.

وی همچنین با تشریح وضعیت این پروژه‌ها افزود: ورزشگاه نقش جهان که از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است، پس از گذشت 17 سال هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده که امیدواریم با حضور رئیس جمهور در محل اجرای پروژه و دستوراتی که ایشان صادر می‌کنند، بتوانیم این طرح را که خدمتی بزرگ به مردم اصفهان است، به مرحله انجام برسانیم.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان و رئیس هیئت مدیره قطار شهری اصفهان افزود: متروی اصفهان نیز از جمله پروژه‌های عمرانی است که ریاست محترم جمهوری از این طرح بازدید می‌کنند که حضور ایشان در تکمیل این پروژه عظیم عمرانی بسیار مثمر ثمر است.

جمالی‌نژاد با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر به منظور بهره‌برداری از پروژه متروی اصفهان گفت: در سال 89، در مجموع مبلغ 100 میلیارد تومان به منظور اجرای متروی اصفهان اختصاص یافته که از این مبلغ 67 میلیارد تومان پرداخت شده است، همچنین در سال 90 نیز 70 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که تمام این مبلغ پرداخت شد، در سال جاری نیز 114 میلیارد تومان اعتبار برای متروی اصفهان پیش‌بینی شده که از 11 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

وی اظهار امیدواری کرد این سفر برکات عمرانی مطلوبی برای مردم شهید پرور اصفهان به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول