اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از طرح‌های جوانان صورت می‌گیرد

حمایت اداره کل ورزش و جوانان زنجان از طرح‌های «سمن‌ها»

خبرگزاری فارس: کارشناس مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از طرح‌های «سمن‌ها» خبر داد.

حمایت اداره کل ورزش و جوانان زنجان از طرح‌های «سمن‌ها»

بهمن شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح‌های ارائه شده از سوی سمن‌ها با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حال اجرا شدن هستند.

وی افزود: در سال جاری حدود 12 طرح از سوی سمن‌ها ارائه شده‌اند که با حمایت این اداره در حال اجرا و یا در حالت آغاز به اجرا قرار دارند.

کارشناس مشارکت‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از جمله طرح‌های ارائه شده می‌توان به گفت‌وگوی جوانان با مسئولان، طرح حجاب و عفاف، طرح آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد و ایدز، فعالیت‌های قرآنی، نمایشگاه حریم ریحانه، طرح نرم‌افزار موبایلی اولی الابصار و ... اشاره کرد که با حمایت‌های مالی در انجام و اجرایی طرح‌ها مساعدت‌های لازم صورت گرفته است.

وی محور فعالیت‌های سمن‌ها در زمینه‌های علمی و پژوهشی، ادبی هنری، اعتقادی، آسیب‌های اجتماعی، مهدویت، عفاف و حجاب زنان و دختران، ازدواج و خانواده، قرآنی، ورزش، دفاع مقدس (ایثار و شهادت)، فضای مجازی و رسانه، انقلاب اسلامی و تاریخی، اندیشه و مباحث نظری بیان کرد و افزود: به طور مثال در حوزه محور اجتماعی می‌توان فعالیت‌هایی که در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد یا در حوزه سلامت و خانواده به صورت طرح از سوی سمن‌ها ارائه و با حمایت این اداره کل به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول