اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های هیئت تنیس روی میز کردستان

بی‌مهری فدراسیون تنیس روی ‌میز در خصوص ورزشکاران کردستانی

خبرگزاری فارس: مسئولان هیئت تنیس روی میز کردستان با ابراز نارضایتی از شیوه گزینش تیم‌های حاضر در جام بین‌المللی فجر در استان قزوین خواستار جلوگیری از تکرار این‌گونه بی‌مهری‌ها در خصوص ورزشکاران کردستانی شدند.

بی‌مهری فدراسیون تنیس روی ‌میز در خصوص ورزشکاران کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زاینار دلیری مسئول روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان یکی از قطب‌های ورزشی کشور به ویژه در رشته تنیس روی میز بوده و همواره در چند دهه اخیر ورزشکاران و مربیان این استان در سطح اول ملی حضور داشته‌اند.

وی افزود: چندی پیش و براساس نمابری که از سوی رئیس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز به هیئت استان ارسال شد در بخش جوانان از پارسا جنتی و متین لطف‌الله نسبی ورزشکاران برتر استان برای حضور در جام بین‌المللی فجر در استان قزوین دعوت به عمل آمد.

دلیری خاطرنشان کرد: پس از دریافت این نامه مسئولان هیئت استان با توجه به عدم در نظر گرفتن سهمیه شرکت در بخش تیمی این دوره از مسابقات با مسئولان فدراسیون تماس‌ تلفنی برقرار کردند که متأسفانه تاکنون جواب قانع‌کننده‌ای از فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: فدراسیون مدعی شده‌است که بر اساس رنکینگ سال گذشته دست به انتخاب ورزشکاران برای حضور در بخش تیمی و انفرادی این مسابقات زده است.

دلیری تصریح کرد: این مهم در هیچ رشته وزشی سابقه نداشته و حتی برای ورزشکاران نیز قابل توجیه نیست چرا که همواره برای حضور در مسابقات آخرین رنکینگ و رکورد فرد ورزشکار مدنظر قرار می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان کردستان اعلام کرد: پارسا جنتی و متین لطف‌الله‌ نسبی دو ورزشکار جوان و موفق کردستانی چندی پیش در مسابقات کشوری که به میزبانی سنندج برگزار شد، موفق به کسب رده‌های چهارم و پنجم کشور شدند و باید براساس این رده‌بندی حق حضور در بخش تیمی این دوره از مسابقات را نیز کسب می‌کردند.

دلیری افزود: متأسفانه با توجه به نامه ارسالی از فدراسیون شاهد قرار گرفتن اسامی ورزشکارانی در بخش تیمی هستیم که دارای رتبه‌های پایین‌تری از ورزشکاران کردستانی بوده و این مهم نوعی بی‌مهری در قبال ورزشکاران کردستانی است.

 

خبرنگار فارس در سنندج در پایان این نشست خبری نیز در گفت‌وگویی تلفنی با عباد زینبی دبیر هیئت تنیس روی میز استان کردستان روند پیگیری این موضوع را پرس‌وجو کرد که زینبی با تأیید اعلام این موضوع اظهار کرد: اعتراض هیئت تنیس روی میز استان به صورت رسمی از طریق اداره ورزش و جوانان کردستان به فدراسیون منتقل شده است.

وی خاطر نشان کرد: رئیس هیئت استان نیز طی مکالمه تلفنی با رئیس فدراسیون تنیس روی میز نارضایتی ورزشکاران، مربیان و اعضای هیئت تنیس روی میز استان را اعلام کرده و خواستار پیگیری این مهم شده است.

گفتنی است مسابقات تنیس روی میز جام بین‌المللی فجر در روزهای نهم تا دوازدهم آذرماه جاری در استان قزوین برگزار شد و متین لطف‌الله نسبی و پارسا جنتی هر دو در بخش انفرادی رده جوانان و متین حیدری در بخش انفرادی رده نوجوانان نمایندگان استان کردستان در این رقابت‌ها بودند که در پایان این دوره از مسابقات متین لطف‌الله نسبی از کردستان در بخش دوبل این مسابقات به همراه سینا زارع از استان فارس مقام سوم را به دست آورد و این مهم نشان از توانمندی و استعداد بالای ورزشکاران کردستانی در این رشته است.

انتهای پیام/79006/ر/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول