اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت‌ همگانی آذربایجان‌غربی:

تعامل دستگاه‌های اجرایی برای ترویج ورزش‌های همگانی ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته استعداد‌یابی هیئت‌ همگانی آذربایجان‌غربی گفت: حلقه مفقوده ترویج ورزش‌های همگانی تعامل و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان است.

تعامل دستگاه‌های اجرایی برای ترویج ورزش‌های همگانی ضروری است

پوپک سودمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی تعامل و همکاری تنگاتنگ ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در توسعه ورزش‌های همگانی نیازمند ایجاد بسترهای فرهنگی است خاطر نشان کرد: ورزش‌های همگانی می‌تواند در تغییر رفتارهای اجتماعی افراد مبنی بر اینکه ورزش کردن اساساً به هزینه‌های هنگفت و دستگاه‌های گران قیمت نیاز دارد مؤثر باشد.

سودمند خاطر نشان کرد: مهم‌ترین اهداف این هیئت عمومی و همگانی کردن ورزش در میان اقشار مختلف جامعه است و در این میان رسانه‌ها اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت‌ همگانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اگر بتوانیم از طریق برنامه‌ریزی صحیح ورزش کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی را احیا کنیم این امر می‌تواند در ارتقای بهره‌وری کاری و افزایش سلامت روحی و روانی کارمندان و کارکنان ادارات مؤثر باشد.

سودمند دبیرستان‌های تربیت بدنی را یکی از کلیدهای موفقیت در توسعه ورزش قهرمانی استان عنوان و تصریح کرد: این مدارس پتانسیل‌های خوبی برای پرورش ورزشکاران در رده‌های قهرمانی ملی و حتی برون مرزی دارند.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری و استعدادیابی به بهره‌گیری از اساتید مجرب برای مطرح کردن ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف در سطوح استانی و کشوری تاکید کرد.

انتهای پیام/61013/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول