اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قصه دنباله‌دار ورزشگاه بدون سکوی میناب

خبرگزاری فارس: ورزشگاه میناب که در این روزها میزبان مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور است، از آن دسته ورزشگاه‌هایی است که در طول سال‌های گذشته همواره چهره‌ای ثابت شده داشته است.

قصه دنباله‌دار ورزشگاه بدون سکوی میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ورزشگاه شماره یک شهرداری این شهر که در حال حاضر در لیگ دسته دو فوتبال کشور به عنوان ورزشگاه خانگی میناب طیور شناخته می‌شود از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که این امر همواره اعتراضاتی را در میناب که دومین شهرستان بزرگ هرمزگان به شمار می‌رود در بر داشته است.

در سفر اخیر استاندار هرمزگان و برگزاری نشست ستاد معین شهرستان میناب، مقرر شد که 100 میلیون تومان در راستای ایجاد سکوهای تماشاچیان این ورزشگاه اختصاص داده شود، اما با گذشت چندین ماه از مصوبه ستاد معین شهرستان میناب کماکان مسئولان تیم میناب طیور و فوتبال دوستان این شهرستان از وضعیت این ورزشگاه گلایه‌مندند.

محسن حسین پور شهردار میناب در همین راستا از آماده بهره‌برداری بودن فاز نخست سکوهای تماشاگران این ورزشگاه خبر داده است.

وی با بیان اینکه، زمین چمن مجموعه ورزشی شماره یک شهرداری میناب به عنوان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌هایی است که بازی‌های لیگ دسته دو کشور و لیگ برتر استان در آن برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مجموعه تاکنون فاقد سکوهای تماشاگران بود که پس از پیگیری‌های مکرر و طرح این موضوع در کمیسیون ستاد معین شهرستان به ریاست استاندار هرمزگان این طرح جهت اجرا به تصویب رسید که هم اکنون توسط شهرداری میناب در حال اجراست.

به گفته شهردار میناب، پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر قابل توجه بوده و فاز نخست آن امروز به پایان رسیده که از پس می‌تواند مورد استفاده فوتبال دوستان شهر میناب جهت تماشای مسابقات فوتبال به ویژه مسابقات تیم فوتبال میناب طیور نماینده شهرستان در لیگ دسته دو کشور قرار گیرد.

هر چند طی سال‌های اخیر به توسعه سرانه فضای ورزشی در شرق هرمزگان به وسیله احداث سالن‌های چندمنظوره توجهی ویژه شده است، اما این منطقه همواره به دلیل محرومیت‌های تاریخی مشکلاتی اساسی و زیربنایی را در این حوزه دارد.

در این منطقه و به ویژه شهرستان‌هایی همانند میناب و رودان ورزش‌های تیمی به ویژه فوتبال از طرفداران متعدد و پرشماری برخوردار است که فقر امکانات مورد نیاز برای پرداختن به این ورزش‌ها، جوانان را روانه زمین‌های خاکی کرده است.

انتهای پیام/88004/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول