اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی چهارمحال و بختیاری:

توجه به ورزش روستایی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به ورزش روستایی ضروری است.

توجه به ورزش روستایی ضروری است

طهمورث حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با وجه به جمعیت جوان روستاها، لازم است تا مسئولان توجه بیشتر به ورزش روستایی داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت شهری با مهاجرت روستائیان و تبدیل بعضی از بخش‌ها به شهر افزون بر 65 درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد که برنامه‌ریزی به ویژه در حوزه ورزش از نیازمند اصلی این مناطق است.

حیدری نقش ورزش روستایی در سلامت عمومی جامعه را بسیار حساس ارزیابی کرد و گفت: برهمین اساس مسئولان به گسترش زیر ساخت‌های ورزشی به ویژه در روستاها توجه بیش از پیش مبذول داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی چهارمحال و بختیاری از تشکیل شورای ورزش روستاها خبر داد و گفت: در حال حاضر ارتباط ما با روستاها از طریق نماینده ورزشی انجام می‌شود و امیدواریم با تشکیل شورای ورزش روستاها و همکاری دهیاران بتوان بیشتر از گذشته در گسترش فرهنگ ورزش روستایی گام برداریم.

حیدری افزود: با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی استان طی سال جاری میزبان پنج مسابقه کشوری در زمینه بازی‌های بومی و محلی بودیم که در صورت تامین اعتبار لازم می‌توان در تمام فصول سال این مسابقات را ادامه داد.

وی توجه به ورزش محلات و حضور دهیاران روستاها را باعث رونق بیشتر ورزش روستایی دانست و اذعان داشت: این مسئله علاوه بر بروز استعدادهای ورزشی می‌تواند در ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی در محیط‌های روستایی موثر باشد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول