اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

ساخت سالن ورزشی 2 هزار نفری حق جوانان دشتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان دشتی یک سالن دو هزار نفری حق جوانان این شهرستان است.

ساخت سالن ورزشی 2 هزار نفری حق جوانان دشتی است

رضا جمشیدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی، در ارتباط با پیروزی تیم والیبال دلیران دشتی مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: برد بسیار شیرین سه برصفر تیم والیبال دلیران دشتی را به مردم استان تبریک عرض می‌کنم و حمایت بسیار خوب تماشاگران، مردم و مسئولان شهرستان دشتی باعث شده که تیم والیبال شهرستان تیم سرافرازی در همه مسابقاتی که در سطح کشور برگزار کرده، باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با این بازی‌های خوب دلیران دشتی به یاد روزهای اوج تیم والیبال شهرداری بوشهر می‌افتیم که این تیم توانست برای نخستین بار به لیگ برتر کشور صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: با این شرایطی که بچه‌های تیم والیبال دارند و تلاشی که آقای غلامی و دست اندرکاران تیم دارند، انتظار ما این است که این تیم به لیگ برتر کشور صعود کند و همه هم و غم ما این است که هر چه در توان داریم، حمایت کنیم.

جمشیدی افزود: استان بوشهر هم در موفقیت‌های تیم‌های ورزشی استان خوشحال می‌شوند و قطعا از این تیم حمایت خواهند کرد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اعتقاد من و همه همکاران این است و توقع داریم که این تیم بتواند به لیگ برتر صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ارتباط با کمک مالی به تیم دلیران دشتی گفت: تا کنون هرچه در حد و توانمان بوده همراهی کرده‌ایم و بازیکنان دلیران دشتی توانمند هستند و واقعا تلاش می‌کنند و اعتباری که در آینده بیاید هم این تیم و هم از سایر تیم‌های ورزشی استان حمایت می‌کنیم تا بتوانیم حرفی در سطح کشور برای گفتن داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وقتی در شهرستان دشتی به عنوان فرماندار بودم مطالعات سالن 2 هزار نفری خورموج را در دستور کار قراردادم و ابتدای حضورم در اداره کل ورزش و جوانان مطالعات آن اتمام شده بود.

جمشیدی اضافه کرد: ساخت این سالن‌ها با توجه به اعتبارات شهرستان است که در حال حاضر شش تا هفت سالن در سطح شهرستان دشتی در دست احداث است و اولویت اتمام پروژه‌هاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان دشتی، یک سالن 2 هزار نفری حق جوانان این شهرستان است و با تلاش مسئولان ارشد به ویژه فرماندار باید این اعتبارات در نظر گرفته شود و درآینده سالن 2 هزار نفری در خورموج احداث شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اذعان داشت: درحال حاضر 43 تیم در لیگ‌های مختلف کشوری داریم که مهم‌ترین دغدغه ما حمایت از این تیم‌ها است و شاهد موفقیت‌های تیم‌های استان یکی پس از دیگری در کشور هستیم.

انتهای پیام/66001/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول