اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های جنجالی دیدار هندبال کاسپین قزوین و فروغ کویر کرمان

از حضور بانوان در ورزشگاه تا درگیری بازیکنان در رختکن

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های هندبال کاسپین قزوین و فروغ کویر کرمان با حاشیه‌هایی همراه بود که از این جمله می‌توان به حضور بانوان تماشاگر و همچنین درگیری بازیکنان دو تیم در رختکن اشاره کرد.

از حضور بانوان در ورزشگاه تا درگیری بازیکنان در رختکن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور یک دیدار بین تیم کاسپین قزوین و فروغ کویر کرمان در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد که در نهایت با تساوی 26 بر 26 به پایان رسید و حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت.

* تماشاگران قزوینی دقایقی قبل از این بازی رفته رفته به سالن شهید بابایی قزوین می‌آمدند تا تیم هندبال کاسپین را با حمایت‌های خود مورد تشویق قرار دهند.

* بازیکنان تیم‌های هندبال کاسپین قزوین و فروغ کویر کرمان با توجه به جایگاهشان در جدول از انگیزه‌های بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار بودند که در این بین این انگیزه در بازیکنان تیم کاسپین با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی بهره‌مند بودند، بیشتر به چشم می‌خورد.

* در بین تماشاگران و هواداران تیم کاسپین بانوان هم حضور داشتند که تعدادشان به 15 نفر می‌رسید.

* بازی در نیمه نخست بسیار هیجانی دنبال می‌شد به طوری که در بیشتر صحنه‌های حساسی که روی دروازه تیم فروغ کویر کرمان ایجاد می‌شد، تماشاگران قزوینی به شدت تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.

* در نیمه نخست این دیدار در برخی صحنه‌ها کادر فنی تیم هندبال کاسپین قزوین به داوری معترض بودند که در این بین محمد باقری به همراه قاسم کاظمی مربی و سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین بیشتر از همه به عملکرد داوری اعتراض داشتند.

* در نیمه دوم جریان بازی عوض شد و در حالی که بازیکنان تیم هندبال فروغ کویر کرمان در فرصت ضد حمله قرار داشتند، داور بازی را متوقف و یکی از بازیکنان این تیم را به مدت دو دقیقه از زمین بازی خارج کرد که همین امر موجب شد تا کادر فنی و نیمکت‌نشینان تیم فروغ کویر کرمان به شدت به داوری اعتراض کنند.

* در حالی که داور این دیدار در ثانیه‌های پایانی بازی توپ را به سود بازیکنان تیم کاسپین قزوین به جریان انداخت، سر و صدای اعتراض کادر فنی تیم فروغ کویر کرمان از قبل بیشتر شد به طوری که تماشاگران قزوینی برای دقایقی با اعتراض از بازیکنان تیم کرمانی می‌خواستند به بازی ادامه دهند و به قضاوت داور معترض نباشند.

* در حالی که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورده بود و بازیکنان دو تیم به سمت رختکن در حرکت بودند به یکباره دو بازیکن این تیم‌ها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که همین امر موجب درگیری شدید بازیکنان دو تیم در رختکن شد.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول