اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار خبر داد

ورزشگاه 15 هزار نفری شاهین‌شهر به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و برخوار گفت: به تازگی در جلسه‌ای که با ریاست محترم جمهور داشته‌ایم دستور رفع مشکلات بودجه‌ای ورزشگاه 15 هزار نفری شاهین‌شهر و 14 زمین مصنوعی برای ورزش هندبال را خواستار شدیم.

ورزشگاه 15 هزار نفری شاهین‌شهر به زودی افتتاح می‌شود

حسینعلی حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر بودجه استان را برای انجام دادن کارهای عمرانی ضعیف برشمرد و افزود: تاکنون 15 درصد بودجه سال 1390 تحویل استان شده که این میزان نمی‌تواند به پیشبرد اهداف و طرح‌ها کمک بسزایی بکند.

وی افزود: در بحث مجهز کردن ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری‌ها به وسائل نقلیه جدید و مدرن امروز ما با مشکل بودجه‌ای برخورد کرده‌ایم و با توجه به جلساتی که در وزارت کشور با حضور شهرداران و مسئولان  شهرستان‌ها گذاشته شد بر آن تصمیم گرفته شد هر چه سریع‌تر درصدد رفع این مشکل برآیند.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در شهرستان‌های شاهین‌شهر و برخوار طرح پزشک خانواده با جدیت در حال پیگیری است و در این مسیر همکاری خوبی از ناحیه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان‌ها شده است که نمونه آن در بخشداری میمه بوده که به تازگی بیمارستان غیرفعال حضرت محمد(ص) با حضور پزشک متخصص کار خود را به صورت فعال و شبانه روزی حتی با بیش از چندین عمل جراحی آغاز کرده که این خود نمونه‌ای از خدمت به مردم است.

وی با اشاره با اینکه از صندوق وزارت نفت برای کمک به ایتام چاره اندیشی کرده‌ایم، تصریح کرد: این بودجه را که از وزارت نفت گرفته‌ایم صرف کمک به ایتام و ساماندهی آنها توسط نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) کرده‌ایم.

حاجی اضافه کرد: به تازگی در جلسه‌ای که با رئیس جمهور داشته‌ایم دستور رفع مشکلات بودجه‌ای ورزشگاه 15 هزار نفری شاهین شهر و 14 زمین مصنوعی جهت ورزش هندبال را خواستار شدیم تا جوانان به سمت و سوی ورزش روی آورند که به زودی مشکلات بودجه‌ای آنها حل شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول