اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه:

زمینه‌های لازم برای حمایت از ورزش بانوان فراهم شود

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: بسترها برای حمایت و پشتیبانی از ورزش بانوان فراهم‌سازی شود.

زمینه‌های لازم برای حمایت از ورزش بانوان فراهم شود

زهرا رنجبررضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سکوت درباره ورزش بانوان سبب شده تا حامی مالی و اسپانسری هم نداشته باشد و این در حالیست که جذب حامی مهم‌ترین رکن تبلیغات و ایجاد اطمینان خاطر در بین ورزشکاران برای ادامه فعالیت حرفه‌ای به شمار می‌آید.

وی با انتقاد از اینکه از ورزش بانوان در رسانه‌های ملی کمتر حرفی به میان می‌آید خاطر نشان کرد: تاکنون رسانه ملی به وظیفه خود در قبال قهرمانان زن عمل نکرده است و همواره این ورزشکاران در گمنامی به کسب افتخار برای کشورمان در تلاش هستند.

 مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه اضافه کرد: مغفول ماندن فعالیت ورزشکاران زن استان و نتایج موفقیت‌آمیز آن‌ها در صحنه‌های بین‌المللی سبب شده تا بخش خصوصی و در مواردی دولتی برای قبول اسپانسری از این قهرمانان تمایل چندانی نداشته باشند.

این مسئول ضمن دعوت از رسانه‌های جمعی اعم از رسانه‌های دیجیتال و مکتوب گفت: انتظار می‌رود فعالان عرصه رسانه‌ همکاری مطلوبی با هیئت‌ها و علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی داشته باشند تا بسترها برای حمایت و پشتیبانی این قشر بیشتر فراهم شود.

رنجبررضایی با اظهار به اینکه 40 هیئت ورزشی فعال در ارومیه وجود دارد، اضافه کرد: اغلب این هیئت‌‌ها و همچنین ورزشکاران زیرمجموعه آن‌ها به طور مطلوب و مستمر فعال بوده و برای رسیدن به اهداف بلندی نیز تلاش می‌کنند، ولی به نظر می‌رسد رشته‌‌هایی مانند اسکیت، بدمینتون، بسکتبال، تکواندو، تنیس، تیراندازی با کمان، دوومیدانی، ژیمناستیک، شمشیربازی، قایق‌رانی، کاراته، والیبال ووشو و ژیمناستیک بیش از سایر هیئت‌ها تلاش می‌کنند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه حضور زنان در عرصه‌‌های حرفه‌ای ورزش و کسب عناوین قهرمانی را نشان‌ دهنده توانایی بی‌شمار این قشر عنوان کرد و اذعان داشت: فعالیت این قشر نه‌تنها تضمین‌کننده سلامت جسم و روح آن‌ها بوده و برای کشورمان در مسابقات بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کند بلکه مشوق بانوان دیگر نیز هست.

انتهای پیام/61012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول