اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت زنجان دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در جامعه گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان دارند.

رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت زنجان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی معصومی ظهر امروز به همراه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید کرد.

در این بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تبریک روز 17 مرداد گفت: خبرنگاران رسالت مهمی در راستای اطلاع‌رسانی دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع‌رسانی از اقدامات نهادها و دستگاه‌ها دارند، تصریح کرد: نعامل دو سویه زمینه انعکاس درست و صحیح خبرها را در جامعه میسر می‌سازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر تعامل رسانه‌ها گفت: تعامل رسانه‌ها سبب دلگرمی خدمتگزاران در دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای خدمت‌رسانی درست و صحیح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع خبرنگاران و همکاری آنها با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاثیر زیادی در توسعه استان زنجان دارد، تصریح کرد: خبرنگاران نقش مهمی در اعتمادسازی در اذهان عمومی دارند.

معصومی با بیان اینکه رسانه‌ها اگر اخبار را به صورت صحیح در جامعه منتشر کنند، فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌ها نمود خوبی در جامعه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها رسالت بسیار حساس و بزرگی را به دوش دارند و فعالیت‌های آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در پایان از اطلاع‌رسانی خوب خبرنگاران، خبرگزاری فارس در زمینه انعکاس اخبار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تقدیر کرد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز با تقدیر از تلاش خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و درست زمینه توسعه استان و کشور را فراهم می‌کند.

علی اصحابی افزود: رسانه پل ارتباطی بیت مردم و مسئولان هستند و تقویت رابطه بین رسانه و دستگاه‌ها زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول