اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

در برابر بی‌احترامی به رسانه‌ها موضع‌گیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان با بیان اینکه حمایت از اصحاب رسانه جزو گوشت و خون ماست، گفت: در برابر بی‌احترامی به اصحاب رسانه موضع‌گیری خواهیم کرد.

در برابر بی‌احترامی به رسانه‌ها موضع‌گیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان، با تأکید بر حمایت از اهالی مطبوعات و رسانه اظهار داشت: نباید اجازه داد تا افرادی با استفاده از رسانه‌ها رانت‌خواری کنند.

وی پرهیز از حب و بغض در انتقال اخبار را از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران دانست و افزود: در این عرصه تنها حق و حقیقت حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از کار خبر با عنوان تیغ دو لبه یاد کرد و افزود: اگر کار خبر برای رضای خدا و خدمت به خلق باشد اوج سعادت است زیرا انسان و جامعه را از ضلالت به سعادت می‌رساند.

وی خبرنگاران را امانتدار خدا و خلق خدا دانست و تصریح کرد: اگر خبرنگار در این جایگاه حساس، پرمخاطره و پرفضیلت امانتدار خوبی برای خدا و خلق خدا باشند فوق‌العاده ارزشمند است.

طه‌محمدی با اشاره به دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های غربی و عربی در بیان واقعیت‌های دنیا به ویژه منطقه افزود: امانتداری در ارائه خبر در کشور، دنیا را به اطلاع‌رسانی ما مطمئن می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت جامعه خبری نیز ارائه اطلاعات سازنده و تعالی بخش فکری، اخلاقی و تربیتی جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان فعالیت مدیران استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمام سودجویان و فرصت‌طلبان به دنبال سوء استفاده از جامعه خبری برای رسیدن به اهداف خود هستند که باید بسیار هوشیار بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول