اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از نشست خبری استاندار بوشهر

از آشتی‌کنان استاندار و رسانه‌ها تا اهداء هدایا سر سفره افطار

خبرگزاری فارس: نشست خبری استاندار بوشهر با خبرنگاران به نوعی آشتی‌کنانی بین این دو بود که مدت‌ها در مقابل هم قرار نگرفته بودند.

از آشتی‌کنان استاندار و رسانه‌ها تا اهداء هدایا سر سفره افطار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بعد از مدت‌ها با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری بوشهر شب گذشته، محمدحسین جهانبخش استاندار بوشهر در سال اجتماعات شماره دو استانداری در مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

این نشست از معدود نشست‌های خبری بود که با کمترین تأخیر(حدود10 ) و با حضور استاندار آغاز شد.

در این نشست علاوه بر استاندار و معاونان، مدیران کل ستادی استانداری بوشهر نیز دعوت بودند که در نوع خود جالب توجه بود.

-ماشاءالله کازرونی مشاور سالخورده استاندار بوشهر در این نشست غایب بود، علاوه بر استاندار، معاونان سیاسی و برنامه‌ریزی استانداری نیز در مقاطعی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

حجت‌الاسلام نصاری تولیت امامزاده عبدالمهیمن بوشهر در این جلسه حضور یافت و در ابتدای نشست توصیه‌های معنوی را به خبرنگاران تشریح کرد.

عذرخواهی استاندار از برخی رسانه‌ها که او را متهم به استفاده از ادبیات نامناسب کرده بود نیز مورد توجه قرار گرفت.

علاوه بر رسانه‌های خبری، دوربین برنامه پربیننده در شهر سیمای مرکز بوشهر این نشست خبری را پوشش داده و در پایان با شماری از خبرنگاران نیر مصاحبه کرد.

در این نشست شماری از خبرنگاران سوالات و پیشنهادات خود را مطرح کردند اما استاندار به تمامی سوالات پاسخ نداد و مابقی جواب‌ها را به هفته دولت موکول کرد.

استاندار به دو سوال مهم در مورد عدم حمایت استانداری از هفته‌نامه نصیر و انتقادات خبرنگاری از استاندار مبنی بر استفاده از واژه‌های نامناسب برای رسانه‌ها پاسخ گفت.

نبود معاون عمرانی پس از 8 ماه، سبد کالای کارمندان، نیاز بوشهر به یک روزنامه بخشی از سوالات بی‌پاسخی بود که استاندار همه را به هفته دولت موکول کرد.

نشست خبری استاندار بوشهر با رسانه‌ها با صرف افطاری در محل نمازخانه استانداری بوشهر و اهداء هدایا به خبرنگاران پایان یافت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول