اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس:

تنویر افکار نیازمند نگاه هوشمندانه اصحاب رسانه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: تنویر افکار عمومی نسبت به فضای امروز کشور که در آن شاهد جنگ اقتصادی استکبار علیه ایران هستیم، نیازمند نگاه هوشمندانه اصحاب خبر است.

تنویر افکار نیازمند نگاه هوشمندانه اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: 17 مرداد هر سال یادآور اراده محکم، استوار و عمل مجاهدانه انسان‌هایی است که برای انعکاس حقیقت و تجلی صداقت جان خود را فدا کردند.

وی افزود: روز خبرنگار تجلیل و یادآوری از غیورانی است که به پاسداشت حرمت قلم و نگاه‌داشت اندیشه‌های متعالی و آرمان‌های بلند اسلامی از جان خویش گذشتند و تمام ظرفیت خود را در عرصه اطلاع‌رسانی و صدور خط نورانی انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

پورابراهیمی تصریح کرد: خبرنگاری بی‌تردید حرفه‌ای سرشار از مشقت‌های  فراوان است که انجام آن بدون عشق به هدفی پاک و منزه که همان تنویر افکار عمومی و کمک به ارتقای سطح اندیشه و حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است، محال می‌کند.

وی بیان داشت: بی‌تردید تنویر افکار عمومی نسبت به فضای امروز کشور که در آن شاهد جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی هستیم نیازمند نگاه هوشمندانه اصحاب خبر در قلمرو تعقل و ادراک مخاطبان و تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند مسئولان و جمیع رسانه‌های مطبوعاتی، سمعی و بصری کشور است تا شاهد پیروزی غرورآفرین دیگری در برابر فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عنوان خادم و نماینده مردم بر خود واجب می‌دانم در این روز که مصادف با ایام مبارک ماه رمضان و نزول قرآن است، ضمن تبریک روز خبرنگار و ارج نهادن به زحمات تمام دست‌اندرکاران حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی کشور، از درگاه خداوند متعال موفقیت و سربلندی خبرنگاران شریف ایران اسلامی را مسئلت کنم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول