اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس مازندران از رسانه‌های فعال مازندران تجلیل کرد

خبرگزاری فارس رسانه برتر فرماندهی انتظامی مازندران شد

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی مازندران دوشنبه ‌شب به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی مازندران قدردانی کرد و خبرگزاری فارس را رسانه برتر این حوزه اعلام کرد.

خبرگزاری فارس رسانه برتر فرماندهی انتظامی مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرماندهی انتظامی مازندران دوشنبه ‌شب به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار از جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های گروهی مازندران قدردانی کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در این مراسم با تقدیر از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار و فعالیت‌های نیروی انتظامی در مازندران از خبرگزاری فارس، مهر و ایرنا به خاطر پوشش مناسب اخبار انتظامی مازندران، به عنوان رسانه‌های پرکار مازندران در این بخش برشمرد.

محمد حسینی از خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین جامعه یاد کرد و از زحمات روزنامه‌های سراسری کیهان و ایران به عنوان روزنامه‌های سراسری پرخبر از حوزه انتظامی مازندران نام برد.

* معرفی رسانه‌های برتر مازندران در حوزه انتظامی

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و به طور خاص خبرنگاران در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نقش موثری دارند، بیان داشت: رسانه‌ها در ایجاد شادابی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم نقش اساسی دارند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه قلم خبرنگار پویایی و بالندگی جامعه را برعهده دارد از روزنامه‌های محلی بشیر، وارش و حرف به عنوان روزنامه‌های منطقه‌ای مازندران نام برد که در یک سال گذشته فعالیت بیشتری نسبت به بقیه رسانه‌‌های مکتوب و روزنامه‌ای مازندران داشتند.

حسینی از زحمات رسانه‌ای هفته‌نامه‌های پژواک، همولایتی، پیک خزر و پیک شمال نیز به جهت فعالیت‌های خبری حوزه انتظامی مازندران قدردانی کرد.

* پلیس، خبرنگاران را همسنگران خود می‌دانند

این مسئول انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پلیس، خبرنگاران را همسنگران خود می‌دانند، ابراز داشت: شهادت 224 خبرنگار نشان از تعهد این قشر به نظام و ولایت است.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از روز خبرنگار به عنوان روز پاسداتش قلم نام برد و گفت: قدردانی از خبرنگاران قدردانی از عرصه قلم و فرهنگ است.

حسینی با اعلام اینکه در سال گذشته یک هزار و 650 خبر را مطبوعات محلی مازندران درباره اقدامات و حوادث پلیسی منتشر کردند، گفت: در این مدت 741 مصاحبه نیز از مسئولان انتظامی مازندران در نشریات درج شده است.

وی از پخش 6 هزار و 145 دقیقه برنامه تلویزیونی و 5 هزار و 543 دقیقه برنامه رادیویی در حوزه انتظامی مازندران از رسانه ملی در مازندران نیز خبر داد.

* محافظت از امنیت فرهنگی و اعتقادی توسط خبرنگاران

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز در این مراسم فعالیت پلیس در حوزه امنیت عمومی جامعه و کارهای خبرنگاران را محافظت از امنیت فرهنگی و اعتقادی برشمرد و از تعامل فرماندهی انتظامی مازندران با اصحاب رسانه تشکر کرد.

رستم دهقان با اعلام اینکه مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندهی انتظامی مازندران چند سالی است که تکرار می‌شود، بیان داشت: در یک روز مانده به روز خبرنگار که 17 مرداد در تقویم کشور درج شده در سه مراسم تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری آمل، سازمان صنعت مازندران و فرماندهی انتظامی مازندران شرکت کردم.

این مسئول صنفی خبرنگاران در مازندران اجرای منویات رهبری را در مازندران سرلوحه کار خبرنگاران عنوان کرد و اذعان داشت: حضرت امام (ره)دو یادگار انقلاب و ولایت به مردم ایران ارزانی کرد که سعی خبرنگاران در محافظت از این موئلفه‌های دینی و فرهنگی ستودنی است.

به گزارش فارس، مازندران حدود 100 رسانه دارد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول