اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه آستارا:

بسیج رسانه آستارا تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه آستارا گفت: به‌زودی فعالیت «بسیج رسانه» در آستارا آغاز می‌شود.

بسیج رسانه آستارا تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سعید بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: به‌زودی بسیج رسانه با هدف ترویج فضیلت معنوی و فرهنگ مقاومت رسانه در این شهرستان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران وظیفه خطیری در تبیین فرهنگ انقلاب و شهادت دارند، ابراز کرد: بسیج رسانه به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و تبیین فرهنگ اسلامی تشکیل شده و تحقق رسانه اسلامی اصلی‌ترین هدف این مجموعه است.

این مسئول، با اشاره به اینکه امروز ترفندهای شوم استکبار علیه نظام و انقلاب به ثمر ننشسته و دچار یاس و متزلزل شده‌اند، تصریح کرد: امروزه جنگ، حول محور رسانه فعال شده و دشمن تلاش دارد با جنگ نرم وارد عمل شود.

وی استحکام مبانی اسلام در حوزه فکر و اندیشه را بی‌نظیر خواند و یادآور شد: بسیج رسانه باید با تربیت نسلی متعهد و انقلابی در رسانه‌ها نقش تاریخی خود را به شایستگی ایفا کند.

بابایی، با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب دارند، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه باید با تربیت نسلی متعهد و انقلابی در رسانه‌ها نقش تاریخی خود را به شایستگی ایفا کنند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول