اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی:

خبرگزاری فارس رسانه‌ای تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خبرگزاری فارس در استان را رسانه‌ای تأثیرگذار خواند.

خبرگزاری فارس رسانه‌ای تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین ثابت‌قدم‌وحید صبح امروز در بازدید از دفتر و نشست با خبرنگاران خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی اظهار کرد: این خبرگزاری در استان با وجود مشکلات توانسته نقش اثرگذار خود را به شایستگی در استان ایفا کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران این خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی در تمام بخش‌های استان همراه و همدل هستند، گفت: فعالیت این خبرگزاری زمینه‌ای برای استفاده جامعه رسانه‌ای از اخبار این خبرگزاری به عنوان یک منبع معتبر است.

ثابت‌قدم‌وحید با بیان اینکه رفع مشکلات رسانه‌ها از دغدغه‌های این اداره کل بوده، تصریح کرد: بر همین اساس تلاش شده تا مشکلات این خبرگزاری نیز رفع شود.

وی ضرورت رشد و تعالی خبرنگاران در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ در این زمینه برنامه‌های خوبی تدوین شده که توسط خانه مطبوعات استان تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان، اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت مسئولان استان مشکلات رسانه‌ها کاهش یابد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه اخیراً در تهران قول‌هایی برای رفع مشکلات رسانه‌ها ارائه شد، گفت:‌ انتظار داریم تا با تحقق این وعده‌ها مشکلات رسانه‌ها پیگیری و مرتفع شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان با جان و دل برای این رسانه در خراسان‌شمالی تلاش می‌کنند، افزود: امید می‌رود تا مسئولان خبرگزاری فارس نیز مشکلات استان را دریافته و برای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه موقت شیروان همچنین با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد:‌ این مناسبت برای خبرنگاران روز بزرگ و قابل احترامی بوده و روز تجلیل و تکریم از مقام خبرنگار و تقدیر از خدمات و زحمات فراوان افرادی است که از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار و روزنامه نگار باید چشم بینا، زبان گویا و گوش شنوا مردم باشند، گفت: رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی مطالبات واقعی مردم را از مدیران به جد پیگیری می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی نیز از خبرگزاری فارس به عنوان تأثیرگذارترین رسانه استان یاد کرد.

ملک‌محمد علیزاده اظهار کرد: این رسانه در خراسان‌شمالی با تمام کاستی‌ها، در عرصه اطلاع رسانی پیشتاز است.

وی همچنین بر رفع مشکلات خبرگزاری فارس در استان تاکید کرد و گفت: هم‌زمان با روز خبرنگار موعد تخلیه دفتر این خبرگزاری در خراسان‌شمالی نیز رسیده است.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی نیز با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان گفت: این رسانه در استان هزینه‌های زیادی را به خاطر اطلاع رسانی متحمل می‌شود.

سهراب ابراهیمی اظهار کرد:‌ خبرگزاری فارس از فعال‌ترین رسانه‌های استان بوده و نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کرده است.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی هم در این نشست گفت:‌ خبرگزاری فارس در استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان هشت سال قبل فعالیت خود را در استان آغاز کرد.

اکبر منصوری با بیان اینکه طی این مدت چندین عنوان برتر در خبرگزاری فارس و سایر جشنواره‌ها نصیب این دفتر شده است،  اظهار کرد: هم اکنون به طور میانگین روزانه 20 خبر در خبرگزاری فارس استان فعال شده که به لحاظ تعداد و تنوع اخبار در استان قابل توجه است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران خبرگزاری فارس استان همواره در اکثر نشست‌ها و برنامه‌ها حضور داشته و با تکیه بر سه اصل سرعت، دقت، صحت در عرصه اطلاع رسانی استان ایفای نقش کرده است.

مدیرمسئول نشریه منطقه‌ای ارمغان خراسان‌شمالی و همچنین شماری از کارکنان اداره کل ارشاد،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول