اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

برنامه‌سازان باید به نقش تاریخی مردم ایلام در رسانه ملی بپردازند

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: برنامه‌سازان باید به نقش تاریخی مردم ایلام در رسانه ملی بپردازند.

برنامه‌سازان باید به نقش تاریخی مردم ایلام در رسانه ملی بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد طهماسبی ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای ایلام اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان ایلام حق دارند که از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌سازان و مسئولان در مرکز باید هنرمندانه و با تولید آثار فاخر و اثرگذار به نقش و جایگاه فرهنگی و تاریخی استان ایلام در رسانه ملی بپردازند.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌سازان حوزه رسانه به ویژه در مراکز استان‌ها همگام با پیشرفت و تکنولوژی روز با روی آوردن به خلاقیت و نوآوری گام‌های بیشتری برای جلب مخاطبان بردارند.

طهماسبی تصریح کرد: توجه به گویش‌های محلی، شناخت نیازهای جوانان و پرداختن اثرگذار به موفقیت‌های آنان در رقابت‌های علمی و المپیادی در برنامه‌های استان‌ها ضروری است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: توجه به مفاخر علمی و جاذبه‌های گردشگری در استان‌ها با توجه به چهار مقوله امید، آگاهی، دین و اخلاق در تولید آثار ماندگار مهم است.

وی ادامه داد: اجرای طرح دیجیتال‌سازی شبکه‌های مختلف سیما در استان ایلام یکی از برنامه‌های موفق صدا و سیما بوده که مورد توجه واقع شده است.

این مسئول اضافه کرد: دریافت 19 شبکه تلویزیونی به صورت دیجیتال امکان مناسبی برای مردم استان ایلام است و بر این اساس باید همه مناطق استان ایلام از این مزیت بهره‌مند شوند.

در پایان این آیین نیز از عبدالله مددی به عنوان مدیرکل سابق این رسانه با اهدای لوح یادبود تجلیل و علی رامک به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول