اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

مسئولان در مقابل نقد منصفانه رسانه‌ها خویشتندار باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مراغه گفت: مسئولان در مقابل نقد منصفانه رسانه‌ها خویشتندار و صبور باشند.

مسئولان در مقابل نقد منصفانه رسانه‌ها خویشتندار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات مراغه اظهار کرد: خبرنگاران نیز در نقد و بیان مشکلات منصفانه و با عدالت رفتار کنند.

وی امانتداری و صداقت در گفتار و رفتار را از مشخصه‌های بارز یک خبرنگار آگاه و توانا برشمرد و افزود: خبرنگاران از وارد کردن احساسات شخصی در خبر پرهیز و واقعیت‌ها را آن طور که هست منعکس کنند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) در خصوص احوالات گذشتگان گفت: تاریخ انسان‌های پیشین آینه عبرت زمان حاضر است و درس گرفتن از گذشته برای پیمودن راه صحیح انسان را سعادتمند و خوشبخت می‌کند.

امام جمعه مراغه در ادامه، از خبرنگاران به عنوان تاریخ‌نویسان و واقعه‌نگاران حال حاضر جامعه یاد کرد و افزود: دقت در درج صحیح اخبار و بیان واقعیت‌ها موجب می‌شود که وقایع حال حاضر جامعه واقعی و صحیح به آینده منتقل شود.

پورمحمدی افزود: خبرنگاری از شغل‌های سخت و حساس در جامعه است و کسانی که در امر خبر و خبرنگاری فعالیت می‌کنند رسالت سنگین بر عهده دارند.

وی از خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌ها خواست در احوالات روز دنیا و کشور و شهر محل زندگی خود بیشتر مطالعه داشته باشند تا در بیان مسائل اجتماعی و اقتصادی دچار مشکل نشوند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان مراغه تجلیل شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول