اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به هوای تازه نیاز دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های این استان به تنفسی دیگر و هوای تازه برای پرداختن به کار حرفه‌ای نیاز دارند.

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به هوای تازه نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این استان که به همت روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: جهان هستی با همه نظم و پیچیدگی‌هایی که دارد برای این سرپا شده که واژه‌ها را درک کرده و متصف به صفات الهی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر کس به اندازه ظرفیت خود باید تلاش کند تا با اسماء الهی آشنا شود که در شب‌های قدر و با خواندن دعای جوشن کبیر با هزار عنوان آن آشنا خواهیم شد.

وی گفت: رسانه‌های استان باید آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و برای برطرف کردن آن راهکار ارائه دهند و سعی بر ترویج اسماء‌الحسنی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش این استان ادامه داد: با همدلی بسیاری از نیازهای استان از سوی مطبوعات و رسانه‌ها رفع خواهد شد.

طاهری گفت: امیدبخشی، آگاهی‌بخشی با تأکید بر حقیقت‌گویی و ایجاد فضای معنوی برای نسل‌های جوان و نوجوان از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

طاهری همچنین با اشاره به تفاوت آزادی و آزادگی بیان کرد: آزادگی را باید به دست بیاوریم و خبرنگاران باید در این بستر وارد شوند.

وی گفت: مجموعه عبادات و دستورات وحی به بشر برای ظرفیت‌سازی انسان است تا در مسیر سعادت قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به خبرهای قرآن کریم اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه سوره نبأ بخشی از خبرهای بزرگ در قرآن کریم است و سراسر قرآن خبرهای حقیقت است.

این مسئول با بیان اینکه کار خبرنگار یک فعالیت معنوی است، افزود: تمامی کارها و فعالیت‌های ما باید در راه خدا و برای خدا باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس خبرگزاری ایسنا نیز اظهار داشت: خبرنگاران باید روح عزت و شرافت را در کالبد جامعه نهادینه کنند و موجب تقویت نظام شوند.

سید داوود موسویان گفت: اعتماد عمومی، هدایت اخلاق عمومی، احترام به مخاطب و رعایت اصول خبری از مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران است.

وی گفت: خبرنگاران باید در هر زمان آزادگی خود را با هیچ چیز معامله نکنند.

در پایان از 90 خبرنگار فعال عرصه آموزش و پرورش این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول