اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج رسانه کرمان:

دوری از راه شهدا موجب انحراف می‌شود/ آغاز جذب خبرنگاران در بسیج رسانه

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج رسانه استان کرمان گفت: برای از بین بردن حصارها و زنجیرها باید همراه و همگام با شهدا باشیم، زیرا دوری از راه شهدا انحراف را به دنبال دارد.

دوری از راه شهدا موجب انحراف می‌شود/ آغاز جذب خبرنگاران در بسیج رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدابراهیم یزدی صبح امروز در آیین تجدید بیعت خبرنگاران بسیجی با آرمان‌های شهدا اظهار داشت: شهدا با شهادت و نثار خون رنگین خود، درس آزادگی، بصیرت، شناخت و مردانگی را به ما آموختند.

وی افزود: رسالت و کارکرد شهدا در دوران زندگی سراسر درس معنویت، مردانگی، صفا، شجاعت و دوری از ریا و خودپسندی است.

یزدی تصریح کرد: برای از بین بردن حصارها و زنجیرها باید همراه و همگام با شهدا باشیم، زیرا دوری از راه شهدا انحراف را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه ارادت و علاقه مردم و جوانان روز به روز به شهدا بیشتر می‌شود، ابراز داشت: این ارادت، ماندگار و ارزشمند است.

یزدی عنوان کرد: بسیج ثمره تلاش و مجاهدت‌های امام راحل است که شهدا این راه را ادامه دادند و امیدواریم که ما هم بتوانیم ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم. با توجه به اهمیت حوزه رسانه بسیج رسانه استان کرمان طی سال گذشته تشکیل شد.

یزدی تصریح کرد: گرچه تعداد اهالی رسانه نسبت به دیگر اقشار کم‌تر است، اما هرگونه نگارش و نوشته‌ای بر هزاران انسان تأثیر می‌گذارد.

وی از برگزاری نشست‌های ماهانه اعضای بسیج رسانه در کرمان خبر داد و گفت: کار جذب نیروها در این مجموعه آغاز شده و ادامه دارد.تمام خبرنگاران بسیجی هستند، زیرا بسیج یک فرهنگ، ایده و فکری برای تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است.  

وی با بیان اینکه هیچ مانعی برای حضور اهالی رسانه در بسیج رسانه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تعهد بسیجی به معنای فرهنگی است که مورد تأکید امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول