اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

توسعه صنعتی مازندران نیازمند رسانه‌ای شدن است

خبرگزاری فارس: عضو و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: توسعه صنعتی مازندران نیازمند رسانه‌ای شدن است.

توسعه صنعتی مازندران نیازمند رسانه‌ای شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رستم دهقان صبح امروز در مراسم تجلیل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از خبرنگاران استان با بیان اینکه صنعت بدون خبرنگار معنا ندارد، اظهار داشت: همان طور که جامعه بدون خبرنگار پویا نیست، توسعه صنعتی نیازمند رسانه‌ای شدن به کمک خبرنگاران است.

وی با اشاره به اینکه برخلاف شعار توجه به خبرنگاران بی‌توجهی می‌شود، ادامه داد: تا باور اینکه خبرنگار هستیم برای خودمان مسجل نشود جایگاه خبرنگاران تثبیت نمی‌شود.

دهقان با تاکید براینکه توسعه صنعتی نیازمند تبلیغات وسیع است تا مورد حمایت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تفاهمنامه‌ای بین خانه مطبوعات و سازمان صنعت و معدن منعقد شود تا خبرنگاران این حوزه به صورت تخصصی آموزش‌های لازم را برای انعکاس اخبار داشته باشند.

عضو و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه مازندران توانمندی این را دارد تا روی پای خودش بایستد و متکی نباشد، گفت: اگر تخریب صورت نگیرد مازندران توسعه یافته و پیشرفته‌ای خواهیم داشت.

وی خطاب به خبرنگاران حاضر در این جلسه با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازمند مشاوره رسانه‌ها هستند، تصریح کرد: آنچه جامعه نیاز دارد روشنگری خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق از وقایع است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران متناسب با شرایط عمومی جامعه تعریف می‌شود، بیان داشت: شأن و جایگاه خبرنگاران با وقایع منطقه تعریف می‌شود.

کمال رستمعلی اضافه کرد: بازتاب خبری دقیق از موقعیت فعلی جامعه فضای رسانه‌ای را درست می‌کند که نشان از فعالیت به روز خبرنگاران آن کشور است.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگاران مازندران با کمترین ادعا در مسیر تعالی استان گام برداشته و هم اکنون شاهد هستیم سازمان صنعت، معدن و تجارت با تشکل‌های صنعتی به تفاهم معناداری رسیدند که در این جهش رسانه‌ها به درستی تعریف شدند.

به گزارش فارس، تفاهمنامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با خانه مطبوعات استان به منظور تحکیم در پوشش اخبار و تقویت این بخش کلیدی در استان به رسمیت رسید.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول