اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

اصحاب رسانه روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ و تقویت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها باید با تقویت روحیه مطالبه‌گری خود بتوانند اجازه استبداد و روزمرگی را از جامعه بزدایند و از مطالبات مردم دفاع کنند.

اصحاب رسانه روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ و تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در همدان با بیان اینکه در 150 سال گذشته روزی به نام روز خبرنگار وجود نداشت، اظهار کرد: با به شهادت رسیدن صارمی این روز به نام روز خبرنگار نامگذاری شد که همه ما مدیران و مسئولان باید به این جایگاه احترام بگذاریم و به تبیین واقعی آن بپردازیم.

وی تصریح کرد: جایگاه خبرنگار اگر در جامعه خوب تبیین شود ظلم و ستیز در جامعه از بین می‌رود و اگر جایگاه خبرنگاران برای مسئولان و مردم خوب تشریح شود جایگاه اصحاب رسانه که ادامه‌دهنده راه 124 هزار پیامبر هستند، برای مردم مشخص می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران مردم را از خواب غفلت بیدار می‌کنند، افزود: رسالت اصحاب رسانه همان رسالت پیامبران است و امروز مردم ما به جایگاه اصحاب رسانه می‌اندیشند و رسانه‌ها رسالت خبرنگاری خود را انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه در همدان خوب درخشیدند و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادند و ما به عنوان نماینده مردم و مسئولان از جایگاه شما دفاع می‌کنیم.

خجسته با تأکید بر روحیه مطالبه‌گری اصحاب رسانه عنوان داشت: رسانه‌ها باید با تقویت روحیه مطالبه‌گری خود بتوانند اجازه استبداد و روزمرگی را از جامعه بزدایند و از مطالبات مردم دفاع کنند.

وی اضافه کرد: در جامعه کسی نمی‌تواند خبرنگار را تطمیع کند چرا که خبرنگار حرف حق را می‌زند و خبرنگار اگر به دنبال توسعه استان است نمی‌تواند در هیچ باندی نیز قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی توجه به اصحاب رسانه را یک الزام برای مدیران برشمرد و افزود: برای اینکه اصحاب رسانه پویایی داشته باشیم باید برنامه ویژه و خاصی برای اصحاب رسانه داشته باشیم که همین تشکیل جلسه مشترکی را می‌طلبد.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌هایی برای خبرنگاران گفت: آموزش مدیران با عملکرد رسانه‌ها، کانون بازنگری رسانه‌ای، پیش‌بینی تسهیلات برای خبرنگاران، پیش‌بینی منابع مالی برای خانه مطبوعات از جمله برنامه‌هاست که بخش مربوط به مجلس از سوی نمایندگان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول