اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ورزشی روشندلان آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها روشندلان را برای حضور در رقابت‌های ورزشی تشویق کنند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزشی روشندلان آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌های جمعی باید در راستای تشویق کردن روشندلان برای ورزش و حضور آنها در رقابت‌های مختلف، اقدام نمایند.

رسانه‌ها روشندلان را برای حضور در رقابت‌های ورزشی تشویق کنند

فرناز پیدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: با وجودی که امروزه نسبت به گذشته تا حدود زیادی شرایط برای فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی و تحصیلی روشندلان تغییر کرده است و افراد زیادی از این قشر فرصت حضور در رقابت‌های ملی حتی بین‌المللی را کسب می‌کنند ولی با این همه، ترغیب کردن روشندلان برای حضور در فعالیت‌های ورزشی دشوار است از این رو انتظار می‌رود خبرنگاران در این راستا گام بردارند.

وی تصریح کرد: علاوه بر روشندلان، جلب رضایت و موافقت خانواده‌های آنها نیز به سختی امکان‌پذیر است زیرا به دلیل شرایط خاص فرزندان خود، از حضور  آنها در محیط خارج از منزل به شدت نگران می‌شوند پس باید بیش از پیش در راستای تعامل با خانواده‌ها اقدام کرد.

پیدایی با بیان اینکه رسانه‌ها در جذب اسپانسر نیز می‌توانند به این هیئت کمک‌رسانی کنند، اضافه کرد: برای اشاعه ورزش در سطح استان کمبود اعتبار به صورت جدی وجود دارد از طرف دیگر ورزشکاران مستعد زیادی در روستاهای اطراف ارومیه وجود دارد ولی به دلیل هزینه سنگین رفت‌و‌آمد و همچنین سرویس‌دهی امکان بهره‌گیری از توانایی‌ آنها وجود ندارد.

نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان‌غربی به مرتفع شدن مشکل فضای فیزیکی مورد نیاز این هیئت اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این برای تامین فضای مورد نیاز جهت تمرین مشکل جدی وجود داشت ولی از طریق حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان محیط مناسبی در باشگاه تختی در اختیار روشندلان قرار گرفته است که از این محل ورزشکاران رضایت کافی دارند.

وی به برگزاری یک سری مسابقات دوستانه بعد از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: هیئت روشندلان این استان در اغلب مسابقات مقام‌های برتر را از آن خود کرده است ولی با این همه برای آمادگی جسمانی ورزشکاران و ارتقای سطح مهارت‌های آنها بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی برگزار می‌شود که امیدواریم استان‌های مجاور در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول