اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

همکاری با رسانه‌ها عیار مدیران را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود رسانه‌ها را منشوری دانست که عیار مدیران را نشان می‌دهد.

همکاری با رسانه‌ها عیار مدیران را نشان می‌دهد

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به نقش و کارکرد رسانه در توسعه کشور تصریح کرد: رسانه مدیران را وادار به کار بیشتر می‌کند و آگاهی مردم را بالا می‌برند.

فرماندار شهرستان میاندرود در این مورد با بیان اینکه رسانه باید در هر شرایطی بر مدار رسالت حرفه‌ای خود حرکت کند، ادامه داد: اگر دستگاهی اشتباه کند رسانه می‌تواند بنا به رسالت خود این مساله را گوشزد کند تا جلوی آن را بگیرد.

این مسئول سمت و سوی مثبت بخشیدن به حرکت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی جامعه را از رسالت‌های فعالان رسانه‌ای دانست و تصریح کرد: خبرنگاران وظیفه حساسی دارند و اگر به این وظایف به خوب عمل کنند می‌توانند همانند منشور و آینه باشند.

رجبی گفت: مدیران نباید از رسانه‌ها و خبرنگاران فاصله بگیرند و هراس داشته باشند تا با این کار جریان اطلاع‌رسانی به خوبی به انجام برسد.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید خبرها را بدون حب و بغض انعکاس دهند، نه آن را آب و تاب دهند و نه خبر را خفه کنند، در این صورت می‌توانند اعتماد مردم مسئولان را به دست بیاورند.

رجبی با بیان اینکه خبرنگاران کارهای خوب را هم نشان دهند خطاب به فعالان این عرصه افزود: شما برای مردم نماینده مسئولان و برای مسئولان نماینده مردم هستید و این جایگاه خبر و رسانه است.

فرماندار میاندرود ادامه داد: یک خبر درست می‌تواند مدیر را به سرعت و کار بیشتر ترغیب کند و برعکس یک خبر نامناسب می‌تواند موجب رکود در کارها بشود.

وی گفت: مسئولان باید از یک دریچه‌ای پاسخگوی مردم باشند و رسانه این وظیفه را برعهده دارد و پاسخ گفتن به رسانه موجب تسریع در کارها می‌شود.

رجبی رسانه‌ها را منشوری دانست که عیار مدیران را نشان می‌دهد و از روابط عمومی‌های این شهرستان خواست همکاری لازم را با فعالان رسانه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول