اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

حضور جوانان در عرصه‌های معنوی بیانگر اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: امروز حضور جوانان در عرصه‌های معنوی بیانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور جوانان در عرصه‌های معنوی بیانگر اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سجاد اینانلو بعد از ظهر امروز با جمعی از جانبازان بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا دیدار کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسلمانان باید با عبادات و نیایش‌های خود در این ماه نورانی و پرخیر و برکت عرصه را برای رضایت الهی فراهم کرده و سبب رستگاری و سعادت هرچه بیشتر برای خود شوند.

وی افزود: امیدواریم که همه مسلمانان با حفظ و افزایش روحیه معنوی در درون خویش زمینه‌ساز ایجاد حکومت جهانی شده و دشمنان و کافران مزدور عالم را شکست داده و از صحنه روزگار خارج کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا همواره مظهر و تجلی‌گاه قدرت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلام هستند، تصریح کرد: وظیفه آحاد گسترده ملت و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان امروز این است که با ادامه راه پر‌افتخار و اقتدار شهدای والامقام عرصه را برای افزایش توان و اقتدار ایران اسلامی در بین کشور‌های دیگر فراهم کرده و سبب خفت و خواری هر‌چه بیشتر معاندان این حکومت الهی شوند.

اینانلو حضور یکپارچه و پر‌شکوه ملت ایران در عرصه‌های مختلف حمایت از ارزش‌های انقلابی را ارزشمند و نشانه و درایت و بصیرت بالای مردمی توصیف کرد و افزود: استکبار امروز به خوبی اثبات کرده که به شدت از اتحاد و همبستگی میان ملت‌های اسلامی هراس داشته و با به‌کارگیری ترفند‌ها و ابزارآلات مختلف و شوم خود سعی می‌کند تا این اتحاد و وحدت را از بین مردم دوره کرده و موجب ایجاد تفرقه و دودستگی در بین ملت‌های مسلمان و بیدار شود.

وی با اشاره به نقش جوانان و دانش‌آموزان در رشد و رونق همه‌جانبه کشور عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت همت و اراده مستحکم جوانان و نوجوانان با ایمان و پر‌صلابت خویش توانسته به نظامی مقتدر و عزت‌مند در سراسر جهان تبدیل شده و دشمنان را به خاک مذلت بنشاند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا بیان کرد: قطعا با تلاش و کوشش مضاعف می‌توان به اقتدار و عزت در جهان دست‌ یافت و سبب اعتلای دین مبین اسلامی در بین ملت‌های دیگر جهانی شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول