اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا اعلام کرد

خرید 2 هزار تن محصولات کشاورزی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 134 تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان به صورت توافقی خریداری شد.

خرید 2 هزار تن محصولات کشاورزی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی محمدزادگان صبح امروز در جلسه تعاون روستایی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار و 134 تن گندم و انواع محصولات کشاورزی از کشاورزان شهرستان بویین زهرا به صورت توافقی خریداری شده است، اظهار کرد: با توجه به گسترش روزافزون تقاضا‌ها و همچنین تأمین بازار، در سال جاری نیز محصولات بیشتری از کشاورزان این شهرستان خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه لزوم توجه به عرصه‌های مختلف کشاورزی و تولید در روستاها و نقاط دور افتاده در کشور بسیار زیاد است، افزود: مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌ها وظیفه دارند تا با زیاد‌تر کردن حجم برنامه‌ و فعالیت‌‌های خویش زمینه را برای تحقق کامل اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی در عرصه خدمات‌رسانی به محرومان و افراد کم‌درآمد فراهم کنند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین‌ زهرا لزوم توسعه صنایع مختلف در کشور را امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: اگر مدیریت صحیح در این زمینه حکم‌فرا شود قطعا می‌توان به آینده‌ای شکوفا در عرصه‌های گوناگون در کشور امیدوار‌تر بود و برای آن تلاش کرد.

محمدزادگان با اشاره به شاخصه‌های توسعه در بخش کشاورزی عنوان کرد: امروز نظام اسلامی به شدت نیازمند تلاش و کوشش شبانه‌روزی برای دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های کلان خود بوده و مسئولان دیگر نیز باید برای نهادینه‌سازی این مهم مجدانه کوشش کنند.

وی با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی در بین شهروندان و به‌ویژه روستاییان از بخش‌های دیگر فعالیت اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا در طول سال است، بیان کرد: در حوزه تنظیم بازار نیز این اداره با ورود به مسائل مختلف از قبیل گران‌فروشی و عدم عرضه کالا بر این تخلفات نظارت و رسیدگی می‌کند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا هدف از اجرای طرح‌های توسعه محور در روستاها و نقاط دورافتاده را عرصه‌سازی برای برپایی نظامی مقتدر و یکپارچه توصیف کرد و افزود: امیدواریم که مردم خوب و ولایت‌مدار کشور همچنان با روحیه تلاشگری و پرانگیزه خویش سبب ادامه مسیر توسعه و پیشرفت در سطح کشور شده و نقشه‌های استکبار و معاندان داخلی و خارجی را همواره نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول