اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا از برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با حضور هزاران نفر از مردم این شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در بویین زهرا برگزار می‌شود

علیرضا حیدری در حاشیه دیدار با جمعی از ورزشکاران بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه بزرگ‌ترین همایش پیاده‌روی خانواده مهرماه امسال در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه سلامت این است که مسئولان باید با ایجاد طرح‌های ماندگار در عرصه ورزش موجب جذب همگانی شهروندان به سوی ورزش‌های عمومی شده و به توسعه و نشاط جامعه کمک کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: امروز ضرورت توجه به رشته‌های مختلف ورزشی باید همواره از سوی متولیان امر جدی گرفته شده و به طور دائم هم پیگیری شود.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ ورزش در جامعه برکات بسیاری را بر فضای اجتماعی کشور دارد، عنوان کرد: مدیریت صحیح در این زمینه نیز می‌تواند کمک شایانی را به این امر کرده و سبب بالندگی و نشاط بیشتر جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به عرصه‌های متنوع ورزشی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در طول دو سال گذشته فعالیت‌های مختلفی در حوزه ورزش در بخش‌های مختلف این شهرستان به مرحله انجام رسیده است، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگ سلامت، بازدید از امکانات و سالن‌های ورزشی در بخش‌های مرکزی، رامند، دشتابی، شال و آبگرم، دیدار‌های مستمر با ورزشکاران و مدال‌آوران رشته‌های ورزشی، توسعه ورزش‌های همگانی در بخش‌های دشتابی، رامند و شال، کمک به برپایی ایستگاه‌های نشاط و طراوت، برپایی جلسات منظم با فرماندار و مسئولان اجرایی بویین زهرا در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود ورزشی در این شهرستان از برنامه‌های محوری بوده که از سوی این اداره به مرحله انجام رسیده است.

حیدری با بیان اینکه توسعه رشته‌های ورزشی همت بیشتر مسئولان و مدیران دستگاه‌های مرتبط با امور ورزشی را می‌طلبد، عنوان کرد: امروز تعداد زیادی از ورزشکاران و جوانان مستعد در سطح کشور به علت عدم توجه کافی مسئولان مورد بی‌مهری قرار گرفته و استعدادهایشان نیز از بین می‌رود.

وی در خاتمه تصریح کرد: باید همواره با نگاه ویژه و با اشاعه فرهنگ سلامت به رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه اسلامی کمک کرده و سبب گرایش جوانان به سوی امور ورزشی و سلامت شویم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول