اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بویین زهرا خبر داد

کاهش چشمگیر جرائم در ماه رمضان در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: دادستان شهرستان بویین زهرا گفت: هر ساله همزمان با آغاز ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان شاهد کاهش چشمگیر میزان بزهکاری‌ها، تخلفات و جرائم در این شهرستان هستیم.

کاهش چشمگیر جرائم در ماه رمضان در بویین زهرا

حجت‌الاسلام کاظم میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه فرصتی ویژه و بسیار مغتنم برای افزایش عبادات و نیایش‌های خالصانه بوده و مسلمانان و به‌ویژه شیعیان وظیفه دارند تا با تقویت روحیه بینشی خویش در این ماه پرخیر و برکت عرصه را برای نزدیکی به خداوند متعال فراهم کنند.

دادستان شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا با اشاعه مبانی دینی و اجتماعی در جامعه می‌توان سلامت و امنیت را تضمین کرد و سبب شکست طرح‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان شد.

وی با بیان اینکه تبلیغ و اشاعه آموزه‌های متعالی دین مبین اسلام در این ماه از وظایف و برنامه‌های روحانیون و متولیان فرهنگی است، عنوان کرد: لازم است که با ترویج مبانی و اصول اسلامی در جامعه و به‌ویژه در بین اقشار گسترده جوانان و نوجوانان زمینه برای توسعه فرهنگی کشور فراهم شود.

دادستان شهرستان بویین زهرا لزوم توجه به عرصه‌های فرهنگی از سوی مسئولان را امری مهم و انکار‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: اگر کار و تلاش دائمی در این حوزه صورت گیرد قطعا می‌توان به آینده فرهنگی و دینی کشور امیدوار‌تر بود و برای اعتلای بیشتر آن تلاش و کوشش کرد.

میرزایی احیای فرهنگ امر به معروف در سطح جامعه را شیوه‌ای ارزشمند برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: در این زمینه هم، اراده و همت والای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی چاره‌ساز بوده و می‌توان ایران اسلامی را در بین کشور‌های دیگر مقتدر‌تر و با عظمت‌تر جلوه داد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز کشور به شدت نیازمند برنامه‌ها و معارف اخلاقی و اجتماعی دین مقدس اسلام هستند، ابراز کرد: غرب و کشور‌های دیگر امروز به شدت در تلاش هستند تا با به‌کارگیری ابزار و شیوه‌های ضد فرهنگی و ارزشی خود انقلاب اسلامی را از مسیر دستیابی به سعادت و رونق فرهنگی و دینی دور کرده و سبب مأیوس شدن و دلزدگی ملت مقتدر ایران اسلامی از آرمان‌های امام راحل شوند.

دادستان شهرستان بویین زهرا با اشاره به کاهش چشمگیر میزان بزهکاری و جرائم مختلف در این ماه در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش امید‌وارکننده میزان جرائم و همچنین مراجعات شهروندان به شعبات و مراکز مختلف قضایی هستیم که این امر نشان‌دهنده اوج احترام و توجه مردم و به ویژه جوانان به قداست و پاکی ماه‌های الهی است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول