اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بویین زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین زهرا به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بویین زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا در این جلسه با پراهمیت برشمردن موضوع تربیت و آموزش در نظام اسلامی اظهار کرد: مدارس به عنوان مهم‌ترین مکان برای پرورش و تربیت دین‌محور دانش‌آموزان هستند که باید باتوجه بیشتر روز به روز تقویت شده و به مکانی ارزشمند برای پرورش روحی و جسمی نوجوانان تبدیل شوند.

احد احمدی عنوان کرد: نظام آموزش و پرورش کشور امروز باید به دنبال تحقق این سیاست باشد که با توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس عرصه را برای رشد و تعالی همه‌جانبه دانش‌آموزان را فراهم کرده و سوق‌دهنده آنان به سوی تربیت و آموزش اصیل اسلامی باشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا نیز با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مجتمع‌ها و مدارس سطح کشور اظهار کرد: امروز ضرورت دارد تا با طرح برنامه‌ها و ایده‌های جذاب زمینه برای توسعه فرهنگی کشور مهیا شده و مقدمات شکست دسیسه‌های ضدفرهنگی و ارزشی دشمنان و معاندان نظام اسلامی فراهم شود.

علی اصغر رجبی‌سگزآبادی ابراز کرد: تاکنون اقدامات و برنامه‌های شاخصی در مدارس این شهرستان در راستای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ اسلامی به اجرا در آمده که با استقبال بسیار خوب والدین مواجه شده است.

شهردار بویین زهرا نیز با اشاره به اینکه در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چندین قطعه زمین برای واگذاری آماده می‌شود، تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های عمرانی در این شهرستان هم‌اکنون در مقایسه با دو سال گذشته رشد فراوانی داشته و به شدت افزایش یافته است.

علی صفری افزود: در حوزه فرهنگی نیز این شهرداری امسال با همکاری نهاد‌های فرهنگی دیگر بسته‌های فرهنگی ویژه‌ای را در سطح مدارس و مجتمع‌های آموزشی شهرستان بویین زهرا توزیع کرد که با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان نیز مواجه شد.

در ادامه این جلسه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: تلاش برای تحقق اهداف آموزشی همچنان سرلوحه فعالیت‌ها و اقدامات مسئولان وزارت آموزش و پرورش قرار داشته و در جلسات و نشست‌های مختلف فرهنگی بر اشاعه آن تأکید می‌شود.

مهدی زمانی بیان کرد: توسعه مدارس قرآن در سطح مدارس شهرستان بویین زهرا از جمله برنامه‌های شاخصی است که در سال تحصیلی آینده به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول