اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی بویین زهرا:

بازارچه طرح ضیافت در بویین‌زهرا دایر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به آغاز فروش محصولات غذایی در بازارچه ویژه طرح ضیافت در این شهرستان اعلام کرد: این بازاچه تا یک هفته در بخش مرکزی بویین‌زهرا دایر است.

بازارچه طرح ضیافت در بویین‌زهرا دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، احمد زنده‌دل بعد از ظهر امروز در جلسه نظارت و بازرسی اصناف شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به برپایی بازارچه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان اظهار کرد: در این طرح به مدت یک هفته اجناس و اقلام مصرفی شهروندان در ماه مبارک رمضان با تخفیف 20 درصد عرضه شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین‌زهرا افزود: این طرح همه ساله با تعامل و همکاری مجمع امور صنفی و همچنین اداره تعاون روستایی در بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع برنج، گوشت مرغ و روغن سرخ‌ کردنی در این بازارچه به صورت روزانه تا یک هفته ادامه داد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات صورت گرفته، امیدواریم که کمبودی از لحاظ تأمین مواد خوراکی  برای شهروندان تا پایان این ماه مبارک پیش نیاید.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از پنج تن از انواع محصولات و کالاهای ضروری و مصرفی شهروندان به طور روزانه وارد این شهرستان می‌شود، تصریح کرد: 3.5 تن از این محصولات به طور مستقیم در اختیار اصناف مختلف در بخش‌های این شهرستان قرار گرفته و 1.5 تن نیز به این بازارچه وارد می‌شود.

زنده‌دل با اشاره به اینکه مشکل خاصی در حوزه تأمین میوه‌جات در این شهرستان وجود ندارد، عنوان کرد: دو گروه و اکیپ ویژه نظارتی بر تمام اصناف و بازاریان بویین‌زهرا در ایام ماه مبارک رمضان نظارت کامل دارد.

وی با بیان اینکه تمام شهروندان روستایی و شهری ساکن در این شهرستان می‌توانند در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را با خط 124 در میان بگذارند، عنوان کرد: مأموران ویژه بازرسی این مجمع به طور شبانه‌روزی این آمادگی را دارند که با حضور به موقع در صنف مورد نظر نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: همچنین مقدار قابلیت توجهی از انواع حبوبات و سبزیجات برای تأمین کامل نیاز شهروندان تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول